Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler/Designer/Partner søges til ambitiøs webapplikation

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg søger en udvikler og en designer til udvikling af en prototype/færdig web applikation. Web applikationen vil kræve en solid viden inden for IT struktur, da der er mange kringlede elementer der skal tilpasse hinanden og give et flow.

Størrelsesmæssigt tror jeg vi taler om Netflix, da mange dele af applikationen fungere på samme måde, dog har de ingen relation. (Her tænker jeg specielt på den proces der er ved at lære en brugers filmsmag)

Vi har to muligheder; den ene er, at du giver en fast pris for prototypen/fulde app, du får så ingen ejerandel og vil ikke være en del af teamet, dette foretrækker vi ikke. Den anden mulighed er, at du får ejerandel, bliver en del af teamet, og så kan vi tale om, at du får en lille sum penge, det ønsker vi, da vi helst ser dig som en del af teamet.

Jeg selv er idémanden bag denne applikation som skal laves, jeg har en god indsigt i markedet, har nogle solide kontakter på afgørende pladser på markedet, ydermere vil jeg sælge og optimere produktet til vores kunder.

Jeg kan selv udvikle i Ruby on Rails, PHP og de forskellige basiske sprog, jeg har dog opgivet at lave applikationen, da den er et par klasser over mit niveau.

Udover mig er der på teamet en rådgiver, som har en baggrund i jura. Han er desuden aktiv i flere startup sammenhæng.

Skulle der mangle noget(hvilket der nok gør) så skriv en PM, eller lige her nedenunder. Jeg kan også kontaktes på olufnielsen@gmail.com / 40479019

Dbh Oluf Nielsen.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen der har mod på dette?
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger staedig en udvikler/designer til projektet, så hvis der er nogle med solide udvikler kompetancer og design kompetancer, så skriv endeligt til os. Som tidligere nævnt kan vi tilbyde både $ og %, det kræver dog at man er startup minded, og ved at der i opstartsfasen skal kodes til.

Send gerne en mail til olufnielsen @ gmail . com, eller skriv jeres mail her / privat besked, så vil vi sende information, og i kan fortælle mere om hvem i er.

Dbh Oluf Nielsen.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig en mail.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)