Hej |
Ja det gør vi
Hej |
|
Jeg havde nok overvejet en integreret løsning, som spiller sammen med jeres shopløsning :-) |
Hej Charly
|
Hej Jacob |
Når du sender som pakke så er der trace and track så du kan følge pakkens vej og om kunden har modtaget den. Du kan tage en snak med postdk vdr priser udfra dine mængder. |
I Office 2010 laver du et worddokument, trykker på "Forsendelser" og vælger "Etiketter". Her trykker du på "Indstillinger" og vælger den type etiketter, du har købt. Jeg bruger fx disse etiketter, som svarer til "Avery L7160" (står i bunden af produktbeskrivelsen), så i word vælger jeg: Etiketter leverandører: Avery A4A5 Tryk "Ok" og tryk derefter på "Nyt dokument". Herefter åbner word et nyt dokument, der er tilpasset dine etiketter. Husk at gem det nye dokument og skrivebeskyt det, så du ikke ændrer unødigt i det. Det er sådan vi gør det på www.luksuscovers.dk - vi bruger ikke nogen særlig printer, så jeg går ud fra, at almindelige printere i dag sagtens kan håndtere labelark, selv de er en anelse tykkere. |
Afhængigt af jeres system, så kan nogle moduler indhente den nødvendige data til labels - på samme måde som systemet danner en faktura med kundens informationer på. Det afhænger mere af jeres system og behov. Men sender du 1000 pakker om dagen, så sparer du hurtigt en masse tid på den måde :-) Edi-soft kunne også være en mulighed, hvis jeres virksomhed har en fornuftig størrelse. |