Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke i hånden?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har siden opstart selv skrevet navn, adresse, postnummer til kunderne i hånden - men det tag simpelthen lang tid og er den største tidsrøver når vi pakker. Er der ikke en hurtigere og mere effektiv måde? 

Jeg tænker på selvklæbende mærkater?

Folk må gerne deres erfaringer

Venlig hilsen
Mo 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:12
Hej,

Du kan kontakte Post Danmarks erhvervsafdeling, som vil give dig adgang til deres system pacsoft. Jeg krykker på en knap og så udskriver den et papir som jeg smider i en plastiklomme og klistrer den på pakken.

Mange hilsner
Mads
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:24

Vi har for nyligt fået adgang til pacsoft men har ikke rigtig fået tjekket det ud - problemet er at tingene ikke fylder så meget jeg bruger små bobbel kuverter og plastiklommerne kommer til at fylde mere end selve pakkerne

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:33

Tag evt et kig på zebra label printere, de kan printe labels i mange størrelser. Og så få det laves så labels automatisk bliver lavet på computeren.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 10:12

Zebra labelprintere, gør ikke lablen mindre, da stregkode og alt andet stadig er ligeså stort som på papir. Det eneste der bliver mindre er at på papiret er der meget plads i siderne af papiret. 

Når jeg i sjældne tilfælde sender små pakker ud, hvor lablen ikke kan være der, klister jeg den bare på, og så må den bukke lidt i siderne. Måske Post Danmark ikke er så glade for det, men det kan jeg ikke gøre noget ved :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 10:29

Hej, du køber bare labels i str. som passer dig (f.eks. af Avery),

downloader deres gratis program til at skrive på disse labels. Færdig arbejde.

Selvom du har et A4 ark med 30 labels på, kan du udfylde og printe enkeltvis.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:16
Du sender maxibrev nu?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:22

Mads Herlev:

Zebra labelprintere, gør ikke lablen mindre, da stregkode og alt andet stadig er ligeså stort som på papir. Det eneste der bliver mindre er at på papiret er der meget plads i siderne af papiret. 

Når jeg i sjældne tilfælde sender små pakker ud, hvor lablen ikke kan være der, klister jeg den bare på, og så må den bukke lidt i siderne. Måske Post Danmark ikke er så glade for det, men det kan jeg ikke gøre noget ved :)

Man kan printe label i mange størrelser.

Og hvis han i dag skriver modtager i hånden på pakken, så har han nok ikke en stregkode på. og så skulle en lille label være fin nok.

Nu kender jeg ikke pestDK's system, så ved ikke om der er regler for hvor stor stregkoden skal være, når det er en pakke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 11:24

Hej

Prøv at kigge på en brother QL label printer.. Jeg har lige anskaffet mig og det er virkeligt nemt at bruge :)
Fik den på tilbud til 499 ex moms

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:31

E-ryger.dk:
Er der ikke en hurtigere og mere effektiv måde? 

Køb en DYMO eller Brother etiketprinter og copy paste kundens oplysninger.
Det tager 10 sekunder

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)