Hej Amino'er |
Pakke i hånden?
Du kan kontakte Post Danmarks erhvervsafdeling, som vil give dig adgang til deres system pacsoft. Jeg krykker på en knap og så udskriver den et papir som jeg smider i en plastiklomme og klistrer den på pakken. Mange hilsner Mads |
Vi har for nyligt fået adgang til pacsoft men har ikke rigtig fået tjekket det ud - problemet er at tingene ikke fylder så meget jeg bruger små bobbel kuverter og plastiklommerne kommer til at fylde mere end selve pakkerne |
Tag evt et kig på zebra label printere, de kan printe labels i mange størrelser. Og så få det laves så labels automatisk bliver lavet på computeren. |
Zebra labelprintere, gør ikke lablen mindre, da stregkode og alt andet stadig er ligeså stort som på papir. Det eneste der bliver mindre er at på papiret er der meget plads i siderne af papiret. Når jeg i sjældne tilfælde sender små pakker ud, hvor lablen ikke kan være der, klister jeg den bare på, og så må den bukke lidt i siderne. Måske Post Danmark ikke er så glade for det, men det kan jeg ikke gøre noget ved :) |
Hej, du køber bare labels i str. som passer dig (f.eks. af Avery), downloader deres gratis program til at skrive på disse labels. Færdig arbejde. Selvom du har et A4 ark med 30 labels på, kan du udfylde og printe enkeltvis. |
Man kan printe label i mange størrelser. Og hvis han i dag skriver modtager i hånden på pakken, så har han nok ikke en stregkode på. og så skulle en lille label være fin nok. Nu kender jeg ikke pestDK's system, så ved ikke om der er regler for hvor stor stregkoden skal være, når det er en pakke. |
Hej |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Køb en DYMO eller Brother etiketprinter og copy paste kundens oplysninger. |