Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Aminobruger - søger praktikantplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Moden mand med masser af erfaring

Jeg er en af de mange studerende, som er i gang med at tage en uddannelse som serviceøkonom med turisme som speciale i Valby. I forvejen er jeg uddannet folkeskolelærer i bl.a. tysk og et par andre fag. Nu her efter et par år hvor jeg har arbejdet som lærer på arbejdsmarkedet er jeg i gang med mit andet semester på serviceøkonomstudiet. En del af studiet er en praktik periode på 3 måneder.

På studiet har jeg bl.a. fokuseret på branding, strategi, innovation, projektledelse, kultur og kommunikation. Jeg kan især lige at organisere.

Jeg er derfor sikker på, at jeg vil være en fantastisk praktikant, der vil kunne bidrage med ideer, metoder og viden, som kan styrke jeres produkt og være med til at give besøgende en endnu bedre oplevelse.

Så hvis nogen af jer går og overvejer, at oprette en praktikplads eller har oprettet en med endnu ikke har fundet den rigtige kandidat send mig en mail. Måske

passer mine færdigheder og kundskaber til de behov som din virksomhed har eller kunne have glade af.

Venligst Hilsen H

En fantastisk praktikant

-       Selvkørende

-       Selvstændig

-       Struktureret

-       Social

-       Iderig

-       Proaktiv

Særlige uddannelsesmæssige kompetencer

Copenhagen business Valby:

-       Marketing: indgående kendskab til marketing strategier

-       Kommunikation: viden om interkulturel kommunikation, både om den mundtlige og skriftlige dimension

-       Kultur: kendskab til bl.a. Tysk og Kroatisk kultur

-       Økonomi: værdianalyser, herunder viden om forskellige tiltags effekt på top og bundlinjen

-       Strategi: viden om forskellige vækststrategier, herunder forskellige teoretiske skolen inden for disciplinen