Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Aminobruger - søger praktikantplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Moden mand med masser af erfaring

Jeg er en af de mange studerende, som er i gang med at tage en uddannelse som serviceøkonom med turisme som speciale i Valby. I forvejen er jeg uddannet folkeskolelærer i bl.a. tysk og et par andre fag. Nu her efter et par år hvor jeg har arbejdet som lærer på arbejdsmarkedet er jeg i gang med mit andet semester på serviceøkonomstudiet. En del af studiet er en praktik periode på 3 måneder.

På studiet har jeg bl.a. fokuseret på branding, strategi, innovation, projektledelse, kultur og kommunikation. Jeg kan især lige at organisere.

Jeg er derfor sikker på, at jeg vil være en fantastisk praktikant, der vil kunne bidrage med ideer, metoder og viden, som kan styrke jeres produkt og være med til at give besøgende en endnu bedre oplevelse.

Så hvis nogen af jer går og overvejer, at oprette en praktikplads eller har oprettet en med endnu ikke har fundet den rigtige kandidat send mig en mail. Måske

passer mine færdigheder og kundskaber til de behov som din virksomhed har eller kunne have glade af.

Venligst Hilsen H

En fantastisk praktikant

-       Selvkørende

-       Selvstændig

-       Struktureret

-       Social

-       Iderig

-       Proaktiv

Særlige uddannelsesmæssige kompetencer

Copenhagen business Valby:

-       Marketing: indgående kendskab til marketing strategier

-       Kommunikation: viden om interkulturel kommunikation, både om den mundtlige og skriftlige dimension

-       Kultur: kendskab til bl.a. Tysk og Kroatisk kultur

-       Økonomi: værdianalyser, herunder viden om forskellige tiltags effekt på top og bundlinjen

-       Strategi: viden om forskellige vækststrategier, herunder forskellige teoretiske skolen inden for disciplinen

-       Projektledelse: har fulgt flere fag om projektledelse bl.a. modul om kommunikation i projekter, vidensledelse, start af projekter, planlægning af projekter og implementering af  forandringer i organisationer gennem projekter

-       Innovation: viden om forskellige fremgangsmåder til at sætte gang i mindre innovationer. Jeg har især i løbet af studiet fokuseret på Donna Sundbo`s arbejde.

Professionsbachelor UCC N.Zahle Seminarium 2011

-       Kultur: Viden om kultur analyser og metodik til skabelse af kulturel bevidsthed

-       Didaktik: viden om forskellige formidlingsredskaber, viden om formidlingsredskabernes effekt i forskellige sammenhænge og derudover hvordan de bedst kan bruges og kombineres i forskellige kontekster for at flytte og forandre mennesker

-       Pædagogik: viden om børn og deres behov, herunder forskellige opdragelses syn og livssyn, og disses dannelseseffekt

-       leg og læring: forskellige fremgangsmåder til at skabe forandring gennem leg og mere læringsmålrettede aktiviteter

-       Kundskaber og færdigheder indenfor sport: teoretisk og praktisk viden om musik og bevægelse, boldlege og atletik

Erhvervserfaring

2011-2012 Lærerstøtte og pædagogisk medarbejder

-       Idræt

-       Tysk

-       Aktivitetsmedarbejder (SFO)

2010-11 Lærer, specialpædagogisk vejleder og pædagogisk medarbejder

-       Idræts undervisning

-       Tysk undervisning

-       Matematik undervisning

-       Børn med særlige behov

-       Aktivitetsmedarbejder (Fodbold, Kidsvolley, Tennis, Hockey, Parkour, Boksning)

Udlandsophold og frivilligt arbejde

-       2009 Frivillig i Ungdommens Røde Kors: Frivillig hos Center Sandholm: aktivitetsmedarbejder og næstformand i ungdoms røde korses politisk udvalg

-       2008 Interrail Nord, Syd og Midt Europa

-       2007 USA ophold, San Jose

Sproglige færdigheder og sproglig niveau:

-       Tysk : Høj niveau både skriftligt og mundtligt

-       Dansk: Høj niveau både skriftligt og mundtligt

-       Serbo Kroatisk: Høj niveau både skriftligt og mundtligt

-       Engelsk: Mellem niveau både skriftligt og mundtligt (arbejder intenst på at blive bedre )

IT kundskaber og færdigheder:

-       Word: har et godt kendskab til programmet

-       Excel: har et godt kendskab til programmet. Er i stand til at lave forskellige statistiske og økonomiske analyser i den.

-       Videoredigering og billedredigering

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 20:03

Hej

Måske vi kan hjælpe hinanden.

Du er velkommen til ringe til mig på 70*254010 i morgen. Efter 10.00 og inden 15.00. Passer tidspunktet dig ikke, så sig til :)

/Kimse

Tilmeldt 3. May 13
Skrevet kl. 00:44

Hej K,

tak for din besjed. jeg ringer i morgen omkring kl 12:00

Hilsen H

Tilmeldt 3. May 13
Skrevet kl. 10:20

Hej igen,

endnu en gang tak for din mail. Jeg kommer desværre ikke til at ringe dig op i dag:(

Jeg har lige fået en mail fra EF sprogrejser. De vil gerne tale med mig om en praktikplads:)

De bedste hilsner H

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 10:39

Hej

Det er bare i orden :)

Held og lykke.

/Kimse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)