Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Touch, musens endeligt

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får 5 stjerner for idéen. Håber du har kontakterne til at realisere produktet. Jeg er klar som køber.

(min plastikfætter og onkel(har udviklet/arbejdet for b&o) kan måske hjælpe, skriv pm hvis du skal have noget teknisk-sparing).

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 18:32

Fedt koncept med opladningen!

Det er især fedt hvis man selv kan bestemme/customize hvordan tasterne skal være placeret. Jeg tænker især at man kan oprette shortkeys med ikoner 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:48

Jeg er glad for du synes om idéen!
Sparring lyder interessant, det kan være jeg tager dig på ordet når jeg har fundet en partner der har teknisk viden og kan stå for R&D på projektet, men du må meget gerne smide en mail på Patrichpedersen@hotmail.com

God aften

- Patrich Holm Pedersen

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:09

Hej Mads

Som grundidé er det tanken at der på touchpad musen, i kanten, om det er højre eller venstre side afhænger af en selv, skal være mulighed for at kunne have et antal tryk positioner med ting som copy / paste, eller hvad du kunne have lyst til. :)

Det bliver for forvirrende hvis touch Pad'en er en decideret skærm(hvis det var det jeg gav udtryk for), det ville være lækkert, men den bliver nok mere a'la overflade som på en bærbar computers touchpad(kun overfladen) da den ellers ville bruge meget strøm og blive for dyr.

Det er meningen at touchpad'en skal være et super easy-to-use mobilt redskab, forhåbentlig selvladende og overall et godt redskab

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:11

Hans Stokholm Kjer:
Det har "klit" (herligt øgenavn) og touchpad - "klitten" er jeg aldrig blevet venner med på dette tastatur, men touchpad'en styrer - som man siger.

Hmm, "klitten" på IBM bærbare og Lenovo T-serien er i topklasse. Ved du om der er forskel på "klitten" på et stand-alone tastatur fra IBM, og det er sidder på thinkpads?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:21

GrN.dk - Logistik og regneark:
Hmm, "klitten" på IBM bærbare og Lenovo T-serien er i topklasse. Ved du om der er forskel på "klitten" på et stand-alone tastatur fra IBM, og det er sidder på thinkpads?

Der er ingen forskel. Men det er vel sådan, at vi bare hver især forelsker os i de pegeredskaber, der fungerer for os.

Hans

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)