Det er jeg klar over, men jeg har links til min Facebook & Twitter både i headeren og footeren - er det begge links den er gal med?
Det er i footeren. (sorry, selvfølgelig kender du html, men jeg har svaret på mange tråde i dag, så kan det gå lidt hurtigt med svar.)
Lidt inspiration:
Jeg bruger google chrome, hvor jeg har installeret en app, som markerer nofollow. Det kan sikkert også fås til andre browsere, men det er praktisk at bruge samme med udviklingsværktøjerne i chrome.
Til hurtig seo-evaluering bruge jeg firefox med seoquake. Safari er min cms-/indholds-/arbejdsbrowser.
Jeg kan slet ikke søge på siden mere, da jeg åbenbart har søgt for mange gange. Så vidt jeg kunne se, skulle jeg søge HVER side for at finde DC hvis vi vel og mærket snakker om copyscape.com. Jeg leder stadig efter et værktøj til at finde DC på min side - det var egentlig det eneste jeg spurgte efter. Jeg er mildest talt blevet en anelse forvirret da det tilsyneladende viser sig, at der er 100 fejl på min side, at den er fuld af DC, at mine links er dårlige og jeg ved ikke hvad. Og så bliver der smidt rundt med begreber og værktøjer jeg hverken kender eller nogensinde har hørt om.
Den virker fint for mig, men eller giv Internexus skylden, da han er: autoriseret seo troldmand.
Sjovt Karsten
Autoriseret svar: Lav en manuel søgning på Google, hvis du "kun" har 10 sider, så burde det vel ikke tage mere end 30 minutter at gennemgå den for DC :-)
EDIT: Det der bekymre mig mest er at du yder SEO på din hjemmeside, men du har ikke styr på din egen hjemmeside, skræmmende
EDIT: Det der bekymre mig mest er at du yder SEO på din hjemmeside, men du har ikke styr på din egen hjemmeside, skræmmende
Så fordi jeg laver lidt sjov med din signatur, så skal det vendes til en angreb på min hjemmeside, som iøvrigt sidst blev opdateret ca. 1 år siden, og hvor jeg staver avanceret med d. Jeg har iøvrigt ikke tjekket om .htaccess er blevet opdateret. (jeg vil ikke fjerne linket, da amino er god til at opnå de 80/100)
Jeg har også kritiseret seo-firmaer for ikke at have styr på deres egne ting, så det undre mig at der har gået så lang tid inden, der er nogen der har kigget kritisk på min mine ting.
Internexus: Der er en ny side på vej. + et par andre. Kan jeg overtale dig til at komme med en kritisk vurdering når mine nye sider er klar?
Så fordi jeg laver lidt sjov med din signatur, så skal det vendes til en angreb på min hjemmeside, som iøvrigt sidst blev opdateret ca. 1 år siden, og hvor jeg staver avanceret med d. Jeg har iøvrigt ikke tjekket om .htaccess er blevet opdateret. (jeg vil ikke fjerne linket, da amino er god til at opnå de 80/100)
Karsten, det var ikke din side, men trådstarters :-) Tag det helt roligt, din side er skam god nok