Hej gider I ikke lige teste om mit nye facebook login virker som det skal. Tryk her Prøv om I kan oprette en cykel annonce bare for sjov og slet den igen. På forhånd tak. |
Ingen som gider ?
Hej gider I ikke lige teste om mit nye facebook login virker som det skal. Tryk her Prøv om I kan oprette en cykel annonce bare for sjov og slet den igen. På forhånd tak. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Hej Et spændende koncept, som jeg også selv har haft tanker omkring. Jeg har ikke testet dit facebook login, da jeg ikke bryder mig om at give adgang til al den information, men jeg nåede så langt som til "giv adgang" pop-uppen, så den del virker ihvertfald ;) Hvis jeg må komme med et par kommentarer, så vil jeg råde dig til at eftertjekke for korrektur. Bare i introteksten har jeg allerede fundet et par fejl, og det gør desværre bare noget ved indtrykket. God vind :) |
Tak for feedback. Facebook login er ved at blive fikset vi har opdaget nogle problemer med det, og bare rolig jeg kan ikke se dit facebook brugernavn eller password så der intet farligt ved at logge ind. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte