Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg mangler hjælp til min hjemmeside  en "simpel" ting, når man søger på ecigaretinfo på google kommer jeg frem som nummer 1 nu, men i titlen står der kun "ecigaretinfo.com" ikke noget andet. jeg har prøvet og ændre nogle forskelige ting og det har sku aldrig været et problem før, men det er det nu. 
også når man er inde på siden står der ecigaretinfo.com på fanen.

der skulle gerne stå "E-cigaretinfo.com : Alt du behøver vide om E-cigaretter." både på google og hjemmesiden.

Tak på forhånd.  

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket virker ikke. Men det der bliver vist i fanen og på google er dit title-tag, så du skal ind i din kode og finde <title>e-cigaretinfo.com</title> og ændre dette til det ønskede :)

Dbh

Jeppe

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... 

Som Jeppe siger, bliver det du skriver mellem <title>Bla bla</title> til din overskrift på google. Hvis du ønsker at ændre teksten under overskriften, skal det gøres med denne kode: 

<meta name="description" content="Bla bla bla"/>

Den skal bare sættes i head, under din <title></title> eller sådan noget. Så skriver du bare hvad du har behov for efter content..

Håber det kan hjælpe. Mvh Rico

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at installere wordpress seo by yoast, med det plugin kan du let lave title-tag og meta descriptions.

http://yoast.com/wordpress/seo/ 

Vær opmærksom på at der godt kan gå nogle dage inden dine ændringer slår igennem på google.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg vil anbefale dig at installere wordpress seo by yoast, med det plugin kan du let lave title-tag og meta descriptions.

http://yoast.com/wordpress/seo/ 

Vær opmærksom på at der godt kan gå nogle dage inden dine ændringer slår igennem på google.

Enig, installér yoast. Det gør det meget nemmere for dig at holde styr på dine meta informationer.

Og der kan faktisk gå helt op mod en uge før ændringer vises  google. Det har jeg oplevet flere gange.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)