Jeg har startet hjemmesiden www.Ecigaretinfo.com den er stadig ret ny og måske derfor man ikke kan finde den på google.
Meen, jeg er ret sikker på man selv kan gøre noget for at få den i højere "rank" Jeg vil gerne have at min hjemmeside kommer i top 10 (min) på google, da der ikke er så mange i dette emne.
men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes, så derfor spørger jeg efter hjælp herinde :)
Jeg har lavet SEO for 3 e cigaret firmaer, og pladser med alt fra 1-10 på mange søgeord.
Hvis du ikke er inde i SEO, så ville jeg anbefale at få en professionel til det. Selvom du tror konkurrencen er lille, så er den faktisk uhørt stor. Tag fat på Kristian Kristiansen på kk(snabela)seeup.dk - han er dygtig, og jeg er sikker på at i ville kunne finde en god løsning sammen.
Jeg har startet hjemmesiden www.Ecigaretinfo.com den er stadig ret ny og måske derfor man ikke kan finde den på google.
Søg på "Google webmaster" og følg guiden til at oprette din hjemmeside derinde :-) (derefter indsender du et sitemap som gør at google finder din side bedre)
matviborg:
Meen, jeg er ret sikker på man selv kan gøre noget for at få den i højere "rank" Jeg vil gerne have at min hjemmeside kommer i top 10 (min) på google, da der ikke er så mange i dette emne.
Det kan man bestemt!
Der er en rimelig stor konkurrence på lige netop E-cig's :-) Både på info'en men også webshops (de konkurrere om f.eks. "e cigaret" - Prøv lav en google søgning på det ;-)?
matviborg:
men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes, så derfor spørger jeg efter hjælp herinde :)
Du kan vejledes herinde, men tror ikke du får "gratis" arbejde :-)
SEO er en hård kamp, og det koster $$$ for dig at få en til at gøre det for dig ;-)
Du kan eventuelt søge lidt på google efter:
SEO SEO how to Lær SEO osv. :-)
Og læse dig frem til de basale ting :)
Hvis du mangler nogle links til sider at læse fra, eller nogle tips til at finde de rigtige søgeord, så send en privat besked, så finder jeg nogle :-) Gratis ;-)