Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Amino og Aminoer ang. Amino App!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og Aminoer.

Jeg oprettede i går en tråd, fordi en her fra Amino ikke kunne skrive en PM til mig. Han var nødt til at skrive på facebook, selvom vi ikke var facebook-venner.
Det viste sig i tråden, at andre godt kunne skrive til mig, men jeg har efterfølgende fået at vide af ham, at han forsøgte at skrive PM'en via Amino App.

Jeg benytter ikke selv App'en, men ønsker at gøre det og tænker, at det er lidt ærgeligt, hvis folk forsøger at skrive forgæves? Er der andre, der har oplevet problemer med App'en?

I så fald er det sikkert rart at vide for Amino, så de kan løse problemet.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ryomgård
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Fra  KBA Mobil Skrevet kl. 20:43

Jeg bruger primært app'en men må indrømme det ikke ligefrem er nogen succesoplevelse.
Den er virkelig ringe. Den er meget langsom og oplever tit at den ikke engang vil åbne eller bare står og hænger.
PM kan jeg dog ikke svare på da jeg ikke har sendt nogen :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:49

Kenny:

Jeg bruger primært app'en men må indrømme det ikke ligefrem er nogen succesoplevelse.
Den er virkelig ringe. Den er meget langsom og oplever tit at den ikke engang vil åbne eller bare står og hænger.
PM kan jeg dog ikke svare på da jeg ikke har sendt nogen :-)

Hmm. Ærgeligt. Undrer mig dog ikke, at den ikke engang vil åbne. Der er helt klart nogle meget tydelige problemer med funktionaliteten/brugervenligheden. I dag har det 2-3 gange været noget nær umuligt for mig at komme ind på Amino. Jeg blev hængende og ventede i op til 25 sekunder, inden jeg gav op.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige lidt info.

Amino app bliver ikke vedligeholdt, vi har ikke pengene til det.
Brug HTML5 versionen i stedet for, den får man hvis man bare bruger browseren på mobilen.
Amino App understøtter heller ikke Private Beskeder, så jeg forstår godt det ikke fungerer.

Hvad Amino hastighed angår, har vi haft Lundsby og vores egen Jacob på opgaven hele ugen og de har løst meget. Men alt er ikke godt endnu og jeg håber de meget snart får det sidste på plads.
Det er pisse irriterende, men åbenbart ikke let at lave.

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:06

Martin Thorborg:

Lige lidt info.

Amino app bliver ikke vedligeholdt, vi har ikke pengene til det.
Brug HTML5 versionen i stedet for, den får man hvis man bare bruger browseren på mobilen.
Amino App understøtter heller ikke Private Beskeder, så jeg forstår godt det ikke fungerer.

Hvad Amino hastighed angår, har vi haft Lundsby og vores egen Jacob på opgaven hele ugen og de har løst meget. Men alt er ikke godt endnu og jeg håber de meget snart får det sidste på plads.
Det er pisse irriterende, men åbenbart ikke let at lave.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin.

Tak for input! Forståeligt nok ang. jeres App og økonomien.

Jeg håber, at Lundsby får løst problemerne med hastigheden. Det ville være skønt.

De bedste hilsner

Thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12

Han har siddet 35 timer sammen med Jacob siden mandag og han er ikke billige ;-)
Så ja, jeg håber også de får det løst. De har fikset en masse småting og det så hammer godt ud forleden, men så blev alt langsomt igen og det er lidt af en gåde.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)