Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en løsning, hvor mine kunder kan aflevere og afhente nemt - ikke kontor!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Vi har et projekt kørende, hvor vi ønsker at yde en slags service ydelse for folk. Indtil videre har vihaft den idé, at vores kunder afhenter og bringer den varer vi skal yde service på i bestemte butikker. Altså at vi indgår aftaler med div. butikker om at de hjælper os med at modtage disse genstanden, mod tilgengæld at de selvfølgelig får flere kunder i biksen. Vi mener ihvertfald i øjeblikket at det er en win win situation.

Men nu tænker vi om der kunne være nadre muligheder? Jeg har læst kort om virtuelt kontor, er der nogen steder der tilbyder denne form for service, altså at kunder kan aflevere og afhente ting på en bestemt adresse, hvorefter vi selv kommer og afhenter på den pågældende adresse?

Hoteller? Posthuse? Evt postbox? Et sted der er i centrum (københavn K, nørrebro, Amager) og nemt for almindelig folk at "smutte forbi"?

Da vi ikke har alle detaljer på plads, ønsker jeg ikke at gå mere i dybden med projektet, men håber det giver mening for jer :-)

Mvh Maritt 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)