Vi søger pt efter seriøse og stabile vognmæd der kan varetage noget af vores kørsel på Sjælland. Pt er det kun en dag om ugen, hvem ved om der ikke byder sig mere senere hen.
Det kræver en varevogn som er pæn og ren. Vi har brug for at I er stabile da vi selv holder til i Jylland og Ikke selv er på Sjælland hele tiden .
Vi håber at høre fra jer der ønsker noget mere at lave
Vi har desværre fået en der tager denne opgave, men hvis der er vi må kontakte dig en anden gang vil jeg gerne hvis du vil sende mig din mail & tlf som jeg kan gemme.
Vi har forskellige opgaver for transport, fødevarer,kurer,fødevarer, flytninger, div opgaver
Min ven Rune fra Copenhagen Movers er en af de absolut bedste, ved ikke om han har tid men han vil helt klart være det rette valg i kan finde ham på www.cph-movers.dk
Jeg ejer et flyttefirma og har 3x 8-pallers alukasser med lift. Jeg er bosat i Kbh NV. Du er meget velkommen til at sende en mail på info@danmarksflyttemand.dk
Tak for din interesse, vi kører med frugt og grønt , ud til virksomheder, vil meget gerne tale med dig hvis du er interesseret. Jeg vil sige med det samme at det ikke er beregnet på at skulle køres i en lift bil , men det kan jo selvfølgelig lade sig gøre :)
Du er meget velkommen til at sende os en mail eller ringe til Benny på 21 41 26 55