Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have opsat SSL og HTTPS til min webshop.. HJÆLP.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en guide eller ligende til at få opsat SSL og HTTPS til min hjemme side.

Mit Webhotel (unoeuro) udbyder ikke selv SSL så har købt et på godaddy.com men jeg kan ikke selv finde rundt i deres guides.

En alternativ løsning på problemet eller en løsning på mit nuværende ville være fantastisk!

på forhånd tak 

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:41

Hej Gustav

Sådan helt basalt - Hvad er det der gør at du ønsker at køre https ?

Det er ikke kritik, men en måde til at forstå din problemstilling.

MVH

Niels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Niels - Det er altid af høj prioritet med et SSL når man kører shop, da man har betalingsløsning. Medmindre denne er en hosted løsning. :-)

Mvh Mark ;-)

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med al respekt Mark - så tilføjer dit input intet nyt.

Jeg stiller spørgsmål for at finde ud af hvorfor han ønsker at tilføje denne feature til sit site.

Måske har han slet ikke brug for det.......

Det vil jeg mene er det rigtige udgangspunkt, før han lægger flere penge i det.

/Niels

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:07

Unicornix:
Niels - Det er altid af høj prioritet med et SSL når man kører shop, da man har betalingsløsning. Medmindre denne er en hosted løsning. :-)

Nu er det jo nede i promiller hvor mange webshops der har en betalingsløsning der ikke er hosted af andre. Så det er sjældent af høj prioritet at få et SSL certifikat af den grund.

GustavAaboe:

Jeg søger en guide eller ligende til at få opsat SSL og HTTPS til min hjemme side.

Mit Webhotel (unoeuro) udbyder ikke selv SSL så har købt et på godaddy.com men jeg kan ikke selv finde rundt i deres guides.

Hvis dit nuværende webhotel ikke tilbyder det, har du sikkert heller ikke adgang til selv at installere et certifikat. Så de penge du har brugt hos GoDaddy er nok spildt. Så du skal formegentligt skifte webhotel for at få et certifikat.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)