Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Populær Facebookside, potentiale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en af landets mest populære Facebooksider. Den har godt over 600.000 følgere, dog hvoraf 250.000 af dem er fra Norge. Sidste opslag har over 600 kommentarer, over 900 delinger og over 6000 likes. Det er meget normal respons på opslag fra siden, som opdateres dagligt.

Er der nogen af jer der har forstand på, hvordan man kan tjene på siden? Jo mere, des bedre naturligvis. Feks ved at linke til artikler.

Mvh.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at købe den, for at booste mine hjemmesider - men det er vist også den eneste måde jeg ved man kan tjene penge på dem - sælge, købe og booste...

Kontakt mig, så kan jeg feede sjove billeder ind i den daglig med tekster :) Billedet er leveret i samarbejde med...

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tak.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad din facebook side handler om, men som jeg ser det har du 3 muligheder.

1. Brug affiliate programmer der tillader reklame links direkte fra facebook sider og som du mener vil ramme din målgruppe. 

2. Find en relevant webshop der kunne være interesseret i, at lave en konkurrence som kan tiltrække besøgende fra din fb side. Selvfølgelig mod betaling. Husk også at læse facebooks regler for konkurrencer.

3. Lav en blog og skiv dine fb post der. Sæt reklamer på bloggen og link til nye indlæg gennem din fb side. 



Personligt bryder jeg mig ikke om den første mulighed, men det er bare min mening :-)

Må sige det er flot at opnå så mange likes. 

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil glædeligt købe den - send link, så kommer jeg med et surverænt tilbud (vi snakker 50-100.000 klassen)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Tobias: Hvis du ikke har lyst til at sælge den, kan det være en god idé, at lave en blog med affiliate reklamer (eller AdSense) og derefter linke til indlæggende fra din Facebook side.

Jeg kender en, der fik sin konto lukket pga. at han lagde direkte reklamer på den. (den havde 80.000 likes). Så det er nok en dum idé at smide reklamer på FB.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt ikke en haj i FaceBook sider, men jeg kunne godt se en ide i, at en side som min (www.LampeGuru.dk) kunne smide noget på din side da vi har kunder i både Norge og Danmark..
Så kunne du finde sådanne sider som kunne komme med oplæg og bruge den som en form for blog så tror jeg da godt du kunne få lidt penge ud af den, men hvor mange og hvad der er lovligt ved jeg så ikke.

Man skal nok også passe på ikke at smide for meget "pis" ud på sådan en side, for folk framelder sig vel hurtigere end de tilmelder sig, tænker jeg.. 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

LampeGuru, jeg har rimelig godt styr på Facebook kommunikation. Det er sådan jeg har fået siden så stor til at starte med, og det er fuldstændigt udelukket, at der vil blive reklameret med lamper på siden Skype-Wink Ellers pænt tak.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ved du vel også hvad du har af muligheder for at reklamerer på FB ???
Det kan være lidt svært at se ud fra dit indlæg hvad du egentligt søger hjælp til?

Jeg skrev ikke at jeg ville derind, jeg sagde at en side som min kunne være en ide - det var ud fra tanken om at du godt ville have ideer, vel ikke konkrete bud?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo leje din viden ud til os der ikke har så meget styr på det ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)