Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du overvejet Bitcoins som en forretningsmodel?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teddy.

Du skal downloade en anden browser, da kan du komme ind paa sider som black market reloaded. etc. Du vil blive ret chokeret naar du ser hvilke ting du kan koobe med Bitcoin naturligvis...

Bitcoin vil jo flere der bruger det eksplodere da maaden de matematisk er opbygget paa, men mon ikke der kommer et alternativ til Bitcoin inden det sker..

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:00

Der kommer helt sikkert til at være alternative cryptovalutaer, som alle har behov for et økosystem. Det er også det fede med at være en del af Bitcoins økosystemet: Fejler Bitcoins, så skifter du over til en alternativ valuta.

Cryptovalutaer er kommet for at blive :-)

Er der andre som har gjort nogle tanker? Eller har planer om at starte noget? Eller har spørgsmål?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:09

Jeg har nogen spørgsmål :)

1. Hvordan hænger det sammen i forhold til volumen af det samlede antal bitcoins der er høstet og antal bitcoins der bliver købt. jeg mener, hvad hvis nogen vil købe 100 bitcoins af dig og der simpelthen ikke er høstet så mange lige præcis på det tidspunkt? hvor får du de bitcoins du sælger fra?

2. er der nogen særlig grund til at det er 9 % over MtGox rate? jeg mener hvis du ville have flere kunder ville det så ikke være bedre at sætte den til 8%? sådan at det er mere attraktivt hos dig fremfor Bitcoin Nordic? 

Jeg synes det er rigtig spændende med Bitcoins eller for den sags skyld alle cryptovalutaer. Hvordan tror du fremtiden ser ud for f.eks. chinacoin, feathercoin, namecoin, terracoins og det andre coins? har du selv investeret i disse eller er det bare et desperat forsøg på at tjene nogen lette penge for opfinderen? :)

Tobias

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 18:37

Vi har lidt samarbejde med en Armerikaner der ved mere om Bitcoin end noget menneske jeg har mødt eller hørt om.

Han er ved at udvikle New Pingo, som er en cryptovaluta med uendelig levetid, da den regner 1 - 2  -3 og ikke som bitcoin mange

dobler, jeg har ikke selv forstået det, men kan lave et indput på engelsk hvis nogen er interesseret.

Desuden kan hun tracke bitcoin med et andet system, en har skrevet omkring de 51%.

Her er svaret:

The attacks mentioned there are quite minor in comparison to the one I described, and are trivial to defend against. (Excluding the 51% attack, however that is much, much, much, much more difficult to pull off than mine, and is not really a serious threat to anyone for that reason.) My attacks are not described in the literature.

Omkring dobbel spend:

Actually pulling off the double spend attack is pretty hard (You need to control the victims' network and have a lot of computing power (probably around 0.5% of the total mining capacity, which is a lot better than 50%, but still quite significant.)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:59

Tobias Brandt Thygesen:

Jeg har nogen spørgsmål :)

1. Hvordan hænger det sammen i forhold til volumen af det samlede antal bitcoins der er høstet og antal bitcoins der bliver købt. jeg mener, hvad hvis nogen vil købe 100 bitcoins af dig og der simpelthen ikke er høstet så mange lige præcis på det tidspunkt? hvor får du de bitcoins du sælger fra?

2. er der nogen særlig grund til at det er 9 % over MtGox rate? jeg mener hvis du ville have flere kunder ville det så ikke være bedre at sætte den til 8%? sådan at det er mere attraktivt hos dig fremfor Bitcoin Nordic? 

Jeg synes det er rigtig spændende med Bitcoins eller for den sags skyld alle cryptovalutaer. Hvordan tror du fremtiden ser ud for f.eks. chinacoin, feathercoin, namecoin, terracoins og det andre coins? har du selv investeret i disse eller er det bare et desperat forsøg på at tjene nogen lette penge for opfinderen? :)

Tobias

Jeg har ikke interesse i at debattere BTCGlobe i denne tråd, fordi jeg hellere vil snakke om Bitcoins og de mulige forretningsmodeller. Det er ikke en tråd om mig og min virksomhed.

Men:

1: Du kan købe VIRKELIG mange Bitcoins på nogle af børserne uden at det bliver et problem. Hvis nogen vil købe 100 Bitcoins snakker vi om at en person overfører ~70.000 DKK til min konto, hvilket min infrastruktur sagtens kan håndtere indenfor 24 timer :-) 

Hvordan jeg får dem er en del af min forretningsmodel.

2: Hverken BitcoinNordic eller jeg har interesse i at starte en priskrig, hvilket det i sidste ende ville ende med.

Jeg tror at vi kommer til at se én kryptovaluta blive kæmpe stor. De kendetegn der er ved kryptovalutaer er virkelig interessante, og det er det første skridt i retningen af en ægte world-wide currency. Om det bliver Bitcoins, fethercoin, namecoin osv: Det ved jeg simpelthen ikke. Jeg tror personligt det bliver Bitcoins, fordi det er den første og største. Ja, der er nogle issues med Bitcoins, men de bliver mindre og mindre for hver dag der går.

Jeg har selv en investering i Bitcoins, men ser det ikke som sådan. Jeg betaler flere steder med dem, og oplever jævnligt de fantastiske fordele de har.

Og lette penge? There is no such thing.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:38

Hej lars.

Det bliver 100% sikkert ikke bitcoins der bliver en holdbar kryptovaluta, det bliver nok New Pingo som er under opbygning, valutaen er den eneste der ikke har problemer med mange brugere.

Vi modtager også bitcoin som betaling, velvidene at bitcoin har max 4 år mere før den imploderer.

Og mine dem er allerede ret kompliseret, 6o giga herts, handles på ebay, men ventetiden gør det helt umuligt at arbejde med.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)