Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opskrift på det perfekte website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Nu står jeg med et rigtig stort projekt sammen med min lillesøster, hvor vi sammen laver en livsstilsblog, hvor hun vil blive sidens ambassadør og stå for indholdet, og jeg for skabelsen af siden, som selvfølgelig kører med Wordpress og let tilpasset købe-layout.

Der hvor jeg måske begynder at halte, er under selve planlægningen af siden, opsætningen osv... Man kan jo hurtigt stirre sig blind hvis man ikke har en rød tråd at gå efter, eller et overordnet koncept.

Jeg har læst et par artikler omkring det at opsætte et website, men det jeg søger er en mere enkel og let overskuelig "opskrift" på hvordan man sætter den perfekte side op.

Jeg gætter på at mange af jer har nogle gode links til steder hvor i selv er startet :-)

Grunden til at jeg søger dette, er fordi jeg gerne vil arbejde mere professionelt og seriøst med opbygningen af et website, i forhold til hvis det bare var et hobbyprojekt.

På forhånd tak! :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:53

Der findes jo uendeligt mange forskellige og gode måder at bygge et site op på.
Jeg går ud fra at du tænker på det visuelle samt brugervenlighed?
I så fald, hvis jeg var dig, ville jeg tage et kig på en lang række 'konkurrenter' og andre blogs, finde inspiration og derefter vurdere hvordan du bedst muligt bygger siden op.
Hvis du ikke kan finde nok inspiration fra danske blogs, så prøv at Google på engelsk. En Google søgning på 'Lifestyle Magzine' vil helt sikkert give meget brugbart inspiration :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:39

Morten Kjær Andersen:

Der findes jo uendeligt mange forskellige og gode måder at bygge et site op på.
Jeg går ud fra at du tænker på det visuelle samt brugervenlighed?
I så fald, hvis jeg var dig, ville jeg tage et kig på en lang række 'konkurrenter' og andre blogs, finde inspiration og derefter vurdere hvordan du bedst muligt bygger siden op.
Hvis du ikke kan finde nok inspiration fra danske blogs, så prøv at Google på engelsk. En Google søgning på 'Lifestyle Magzine' vil helt sikkert give meget brugbart inspiration :-)

Hej Morten

Tak for dit svar :) jeg tænker nu ikke så meget på design, men mere i forhold til at bibeholde den røde tråd fra start til slut - altså planlægningen og gennemførslen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)