Livfuld er netop gået i luften med www.livfuld.dk I den forbindelse vil vi meget gerne bede om feedback på design, usability og hvad I ellers kan komme i tanke om. Lidt om butikken: Hos Livfuld finder du et rigt udvalg af produkter, der kan øge din livskvalitet og give dig en glad og positiv hverdag fuld af liv. På Livfuld.dk finder du helsekost, naturmedicin, hudpleje og meget mere.
|
Hej, og tillykke med Livfuld.dk!
Utrolig flot hjemmeside, som er nem at navigere i, og den ser bestemt pålidelig ud. Jeg kan ikke umiddelbart se nogle store "huller," og det plejer jeg ellers altid at kunne, så... :-) Men måske burde du holde "Om os" og "Kontakt" adskildt, så der er en sektion for Om os, og en anden for Kontakt, da folk normalvis ikke forventer at få en virksomhedsprofil men kun rene kontaktoplysninger, når der trykkes på Kontakt.
Så er der måske også lige det med at lægge en vare i kurven. Når man klikker på et produkt, står der bestil og ikke læg i kurv. Måske vil nogle tro, at de direkte bestiller i stedet for at lægge noget i en kurv. Efter min mening er knappen også placeret for langt nede, den burde være helt oppe ved produktbilledet, og eventuelt også på forsiden, ved siden af produktbillederne der.
Noget kunne godt tyde på, at du allerede har læst Martin Thorborgs bog, E-Pusher, da din hjemmeside netop er så gennemført. Hvis ikke kan du ved at læse bogen få en masse gode råd fra en, der har 13 års erfaring med e-business. Den koster 1500.- kr., hvilket måske synes meget, men den kan tilgengæld også få din omsætning til at stige markant, hvis du følger rådene. Du kan også få en gratis light-version (også ganske god) fra Martin Thorborgs hjemmeside, Thorborg.dk.
Kort opsummering
-
Lav en Om os-sektion, i stedet for at man skal klikke på Kontakt for at få selskabsinfo.
-
Uddyb selskabsinfoen en smule.
-
Lav læg-i-kurv-knapper ved hvert produktbillede, også dem på forsiden, diskret, dog synligt.
-
Læs E-Pusher Light (gratis), hvis du ikke allerede har gjort det.
Jeg håber det kan hjælpe dig, held og lykke med din webshop fremover! :-)
Mvh. Artemis