Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rimlig pris for enkel hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg er så småt i gang med at starte en lille "hobby" virksomhed, hvor jeg laver små simple hjemmesider for folk. Mit spørgsmål lyder derfor, hvor meget kan man tillade sig at tage, for at sammensætte og kode sådan en hjemmeside? Skal hertil siges at jeg ikke har taget en decideret uddannelse, til at lære web-kodning, men derimod selv har lært alle de forskellige koder, ved at søge på google og læse forskellige tutorials fra guider og bøger. Håber i kan hjælpe mig. 

Mvh Rico

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i mellem 0 - 1.000.000

Med andre ord, det kan der ikke svares på da det 100% afhænger af hvor kompliceret den enkelte opgave er.

Alternativt kan du jo søge her på siden og finde ud af hvad andre tager for samme ydelser ;)

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prisen er ikke så vigtig. Men at du får skabt tillid hos dem der vil handle med dig.

Det holder ikke at give en pris, og så lige komme med noget extra senere. Det er et problem jeg syntes at være stødt på et par gange. jeg har længe været igang med at skulle have lavet web shop. og jeg syntes at det er nemmere at finde rundt i teleselskabernes priser :(

Så hvis du bare giver en pris der holder, og forklare hvad extra ydelser koster i god tid. Tror jeg at du er godt på vej.

God vind

 

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstår jeg ikke hvorfor du skriver "teleselskabernes priser", hvad har det med at lave en webshop at gøre? :)

Omkring prissætning af website, så er det jo udelukkende afhængig af hvad du forventer i timeløn, men det er altså ikke nemt at prissætte, for det tager tit 2-3 gange så lang tid som man forventer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bredegaard Kjær:
jeg har længe været igang med at skulle have lavet web shop. og jeg syntes at det er nemmere at finde rundt i teleselskabernes priser

Jeg vil da ellers mene at det skulle være muligt at få øje på Priserne Idea

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Nu forstår jeg ikke hvorfor du skriver "teleselskabernes priser", hvad har det med at lave en webshop at gøre? :)

Omkring prissætning af website, så er det jo udelukkende afhængig af hvad du forventer i timeløn, men det er altså ikke nemt at prissætte, for det tager tit 2-3 gange så lang tid som man forventer.

 

Det var sådan set bare for at give et lille eksempel på hvor svært det er at finde den rigtige pris. (det er tæt på umuligt at gennemskue teleselskaber)

Og det er ligeså umuligt at gennemskue de mange web udbydere. så det var bare mit synspunkt til hvad man måske skal tænke over når man skal finde ud af hvad pris man skal udbyde.

Min erfaring med dem som gerne vil lave en webshop til mig, er at der er alt for mange "usynlige" udgifter. Som hurtigt kan fordoble prisen. Og når jeg søger pris på en opgave, forventer jeg at sælgeren guider mig så jeg undgår extra udgifter. Det er vel derfor at man går til en proff med forstand på tingene. Så man er sikker på at alt kommer med.

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg med, jamen du har fuldstændig ret - det er en jungle. Jeg har selv siddet på den anden side af skrivebordet for år tilbage og oplevet hvor uigennemskueligt det var.

Derfor gør vi også det, at vi laver 100% gennemsigtige priser. Hvor man ved hvad man får. Vi går udelukkende efter en færdig løsning med serverplads - køreklar med opsat dansk moms og PayPal-betaling opsat, så man kan modtage kreditkort.

Så ved man i det mindst, at her er en løsning, der er færdig fra start og ikke indeholder skjulte udgifter.

Jeg kan sagtens følge dig, du kan opleve en "fra pris" og så ender det i det 5-10 dobbelte, det er ikke en måde vi ønsker at løse opgaver på.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget rigtig det i siger... Og spørger jo fordi jeg ikke har nogen erfaring inden for området ;) . Så siger mange tak. Er bare for at kunne svare folk, når de spørger hvad det rundt regnet "plejer" at koste for en lille side. Og så ellers kunne tage den der fra.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)