Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget vil din butik/virksomhed betale for, at få en betalende kunde ind i butikken?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-venner !

Hvis du er selvstændig og har en butik el. hvis du arbejder i en butik hvor, der kommer private kunder så læs med her. "sig det videre til chefen" ;-)

Hvor meget er du villig til, at betale for at kunne få en betalende kunde ind i din butik? Ikke bare en tilfældig kunde, men en kunde der rent faktisk ønsker at købe noget i din butik.

En reklame på en bus, søjle, tv, radio, nettet osv. er fx. ikke garanti for, at der kommer kunder i bixen. Snart vil nyt koncept kunne garantere, at der rent faktisk kommer 1 betalende kunde pr. HVER betalt reklamekrone. Dvs ingen spildte reklamepenge på folk, der ikke agter at komme ind i din butik.

PS. vi har 100.000.000 emails i ryggen.. så vi ender nok med, at gå ww fra dag et af :-) Groupon.. be prepared!

Go dag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er alt markedsføring ikke henrettet mod salg men muligvis også omtale :)

- - - - - - - - - - - - - - -

Minder det ikke lidt meget om affiliates? Hvor du rent faktisk kun betaler reklamepenge pr. kunde der benytter sig et tilbud hos en? 

Reklametypen: Cost Per Sale

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Vigan. Det har intet med affiliates, at gøre. Men ja nogle vil bare have omtale.. det ved jeg. Men hvor meget er det værd for en butik/virksomhed ikke kun, at blive set.. men rent faktisk, at få en kunde ned fysisk i butikken, der er kommet for at købe noget.??? Vi kan jo lave et konkret eksempel. Ex.: Børnetøjsbutikken har en rangle til salg. Pris. kr. 100,- Hvor meget vil butik betale for, at få en kunde ind i butikken, der køber denne rangle?? Ikke kun ser på rangle. Men køber den. mvh. Sander P
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander P.

Jeg forstår udmærket godt dit oplæg omkring, at kunden fysisk kommer ned i butikken og rangle, MEN, så vil jeg spørge hvordan du har tænkt dig at administerere alt dette?
Hvordan ved Fætter BR, at Børge er præcis den kunde som Fætter BR har betalt for? Og hvordan sikrer du dig, at butikken oplyser at Børge har været nede og handle i Fætter BR? Eller vil du heller have, at Børge selv indberetter at nu har han været i Fætter BR og handlet?
... men uanset hvad, så skal butikken stadig "godkende" købet?

Jeg ser det som et kæmpe administrativt arbejde, men det er måske også fordi jeg ikke forstår projektet helt så? :)

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Og jeg ser det som en ulempe i forhold til, at det er meget nemmere at få folk til at handle via nettet end at fysisk bevæge sig ned i en butik.

 

Har du mulighed for at oplyse mere om projektet, så jeg ikke danner mig et forkert indtryk af din idé? :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vigan.

Fætter BR ved, at det er en kunde de har "betalt for" pga. kunde kommer ned i butikken og viser app/kvittering med købet. Her til medfølgende kode.

Præcis, som fx. downtown, tilbudibyen el. drinkster gør det :-)

Når en sådan kode indløses så kan man via statistik se konkret info om denne ene kunde og så fremdeles. (bopæl, alder, køn osv.)

Når kode indløses, betaler butik til os for denne handel.

Spørgsmålet er så stadig.. hvor meget er butik villig til, at betale for denne unikke kunde ??

Mvh.

Sander Pennerup

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var noget der skulle bruges i min brance.

ville det være noget i retning af 10% af købs summen.

Men hvordan du lige vil få det ind i dit system, når du ikke ved hvad kunden ellers køber. Nu de er på besøg.

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim.

10% ? Det er noteret :-)

Hvad kunden køber er helt op til butikken, at vælge. Det er butik der kommer til, at bestemme hvad givne tilbud skal være.

Præcis som vi ser det med andre dealsites på nettet.

Mvh.

Sander Pennerup

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)