Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør elev eller studiemedarbejder søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Programmør elev eller studiemedarbejder søges

Spiser du Javascript til morgenmad, PHP til frokost og slutter dagen af med at sidde og rode med noget nginx server optimering?
Drømmer du om at arbejde i en lille iværksætter virksomhed hvor der er ultra kort fra tanke til handling?
... så hører vi meget gerne fra dig.

Lokation:
Kødbyen, København + nogle dage i Schweiz en gang imellem.
Om Filecamp:
Filecamp tilbyder en række online services specielt til kreative virksomheder. Vi har kunder i mere end 25 lande og er i vækst.

Synes du ovenstående lyder bare en lille smule interessant, så send en mail til Jesper på j@filecamp.com og lad os tage den derfra.

Glæder mig til at høre fra dig.

Jesper
Filecamp

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:05

Ingen?

Hvis der er nogen der kender nogen eller har forslag til hvor vi kan finde vores kommende medarbejder hører vi også meget gerne om det.

Mvh.
Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:17

Jeg har sparket dit link rundt i diverse Facebook-grupper idag, fedt initiativ :-)

Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:21

Jeg ved ikke om jeg har forstået det korrekt. Søger du medarbejder/lærlinger, der kan eller kender noget til programmering? eller folk, der ønsker at lære programmering?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Hvis du havde oplået den for 20 år siden, havde jeg slået til med min unix/cobol-viden.

Er sendt videre til mit netværk.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:46

Kære alle

Tusind tak for beskeder og for at dele opslaget videre i jeres netværk. Fortsæt endelig med det!

Men ja, det vi er ude efter er en elev/medarbejder/praktikant som er rimeligt selvkørende specielt i PHP og Javascript. Vi skal nok sørge for mere uddannelse og oplæring, men det basale er nødt til at være på plads. Filecamp backend er et kompliceret stykke software, og da vi er et lille start-up, har vi desværre hverken tid eller råd til at oplære helt fra starten af. Til gengæld tilbyder vi masser af udfordringer, et spændende miljø og gode fremtidsmuligheder for den rette.

Bedste hilsener
Jesper

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Man vil have en som kan det hele, men hvorfor en elev/lærling ?
Er det bare fordi, det skal være billig arbejdskraft ?
Der står jo højt og tydeligt, at de hverken har tid eller råd til oplæring.
En udlært datamatiker kan det i søger og koster ca. 30 K om måneden + det løse.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)