Hej Amino folk Nu har jeg endelig fået en webshop sammen med min kæreste, hvor vi sælger billige computersleeves. Derfor giver vi 15% rabat til de første 50, som handler hos os. Alt du skal gøre er at indtaste rabatkuponen lucky50 på http://billigesleeves.dk/, når du valgt et computersleeve. Da jeg selv ikke er vild med, at folk bare smider et link på Amino, uden at fortælle noget om dem selv, må jeg jo hellere være et godt eksempel. :D Ideen Vi startede den, fordi vi selv havde svært ved at finde billige computersleeves. Personligt vil jeg ikke give særlig mange penge for et computersleeve. Sidst da jeg købte et til min computer, fandt jeg derfor et på Ebay i stedet for. Herefter fik vi ideen til at lave en webshop, hvor konceptet er, at du kan købe billige computersleeves. Derfor koster de 99 kr., 119 og 139 kr. Alt efter størrelse på sleevet. Men I kan jo altid kigge ind på hjemmesiden, hvis I er interesseret i at bruge rabatkuponen. :D I første omgang har vi fire farver. Vi regner dog med at få flere valgmuligheder på sigt. |
Det er stadig muligt at bruge rabatkoden :D