Hej er der en amino som kan give 2 timers pep talk i København til vores sægere Der er tale om personer som er dygtige inden for deres fag vedr. planter og blomster de ved alt - men de kan ikke sælge og forstår ikke salges teknik De kan fide på at sige " du skal ikke købe denne Roddhendron nu for den skal først plantes ud om...." Hvis en kunde køber en plante skal de sige til kunden at han/hun skal have jord - den rigtige som vi har, og lave mer salg De prisfastsætter ved at gange med en faktor "det har vi altid gjort" - jeg skal have dem til at forstå at visse produkter godt kan tåle Er der nogle som har et forslag til en som kan holde en pep talk som kan motivere dem . |
Med min erfaring fra slagsverdenen, vil jeg sige en peptalk er en meget kortsigtet løsning, det er ikke "bare" at trykke på en knap for at få dem til at sælge bedre.
Min erfaring siger mig at det er konstant feedback, opfølgning, indlæring af teknikker for eksempel Bala (Salgshjulet), og mange andre ting der spiller ind.
Men Held og lykke er sikker på der findes mange gode coaches til en lille peptalk.