Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af domæne og hosting - til hjemmeside i sverige - hvordan gør man

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal lave en hjemmeside i Sverige, og skal til og købe domæne og webhotel. Hjemmesiden har jeg - den skal bare have et domæne og en server - mener server skal være placeret i det land man ønsker at "markedsføre" sig i ?

Hvad er bedst rent SEOmæssigt ? skal jeg købe domænenet i Sverige ? og uploade min hjemmeside på en host/server i Sverige?

Mener nemlig at have hørt det er bedst og gøre de i det pågældende land for at få en chance seo mæssigt.

Håber nogle af Jer kan kaste lys over det, så jeg får gjort det korrekt første gang :)

vh

Tanja

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

bamse:

Hej Aminoer.

Jeg skal lave en hjemmeside i Sverige, og skal til og købe domæne og webhotel. Hjemmesiden har jeg - den skal bare have et domæne og en server - mener server skal være placeret i det land man ønsker at "markedsføre" sig i ?

Hvad er bedst rent SEOmæssigt ? skal jeg købe domænenet i Sverige ? og uploade min hjemmeside på en host/server i Sverige?

Mener nemlig at have hørt det er bedst og gøre de i det pågældende land for at få en chance seo mæssigt.

Håber nogle af Jer kan kaste lys over det, så jeg får gjort det korrekt første gang :)

vh

Tanja

Køb du hosting der hvor du syntes der er bedst.

Har du et domæne som .se, vil google se det som en side for sverige, har du .com, .net, whatever - så kan du i google webmaster tools indstille hvad dit 'target' er, og så vil google kigge efter det :)

Ellers ville sider som Facebook, Twitter, Sitepoint, instagram etc, jo også have et kæmpe SEO mæssigt problem :D

Men der er selvfølgelig delte meninger om det har betydning, men hvad google forklarere på deres support side, så har det ikke betydning, hvis bare du indstiller dine ting rigtigt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Tak for dit svar - Det lyder jo lige til :-)

Er der andre som, mener at have anden eller samme opfattelse, må I meget gerne skrive, så jeg er sikker på, at få gjort det rigtigt.

Hilsen Tanja

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas har ganske ret. Jeg har selv lige lavet en hjemmeside for en kunde på 4 sprog som alle kører i samme system/server/kode og der bliver kun adskilt på domænenavne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)