Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til idepitch

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til www.idepitch.dk

Hvis du mener du kan udvide og gøre konceptet kendt, samt samle investorer så er det måske dig jeg søger.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 19:22

Spændende projekt :)

Jeg har personligt haft tanker om at lave noget lignende, dog med et lidt andet tvist, og har i den forbindelse for nogen uger siden købt www.pitching.dk

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:30

Hej hvad går det ud på kan du fortælle lidt mere?

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 20:22

Hej Ronni

godt initiativ -det er helt sikkert noget som alle os iværksætter, inklusiv mig selv skal hilse mere end velkommen.

Det minder en stor del i princip om Connect Danmarks, men intet dårligt i det.- jeg er sikker på at du med din fornyet viljestyrke og syn herpå, kan løfte det yderlige på din måde til at blive en forretning for både dig, investorer samt iværksætter,bare det at du griber det an som forretningsmand der kan agerer på nyt hele tiden, og ikke som offentlig/eu betalt støtte konsulenter der er sikret sin løn uanset om det går godt eller dårligt :-) 

Jeg syntes det er cool-cool det du laver.......Yes

Jeg har selv haft nogle tanker i din stil (dog ikke helt), jeg skal gerne kaste lidt af mine ideer og tanker ud fra mit story board til dig hvis du har lyst...

ellers følger lige nysgerrig med for at se dig komme i mål så jeg kan komme til at være en iværksætter der  bruge din forretning!

De bedste hilsner

Bo Schønemann

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:49

Hej Bo.
Mange tak. Er glad for at høre du synes om de tiltag jeg er med til at lave for iværksætterne ;-)
Det er altid rart med lidt feedback kan du tro.

Skriv til mig Bo og lad os tage en snak om dine tanker.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:01

Hej Ronni

Fedt koncept, lækkert og simpelt design og jeg får lyst til at blive hængende!!

Det var bare lige et feedback på selve hjemmesiden :) - Held og lykke med det.

Mvh

Mads

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:05

Mads Møller:

Hej Ronni

Fedt koncept, lækkert og simpelt design og jeg får lyst til at blive hængende!!

Det var bare lige et feedback på selve hjemmesiden :) - Held og lykke med det.

Mvh

Mads

Hej Mads
Tak for din feedback. Det er godt at høre.
Nu mangler vi bare at søsætte det for alvor i medierne og samle lidt flere investorer så det bliver attraktivt at benytte sig af konceptet.
Tror der er rigtig mange som godt kunne bruge en pose penge og hjælp og rådgivning fra succesfulde og etablerede iværksættere i deres udvikling af deres virksomhed

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:12

Ja det er nu det bliver svært :) 

Jeg er sikker på der er mange i den situation, faktisk er jeg det selv PT.. For nyligt startede jeg firmaet med hjemmesiden Findvirksomhed.dk sammen med en kammerat og vi havde INGEN IT erfaring før, så det er en stor udfordring at starte sådan noget op.

Vi har valgt at lave så meget vi kunne selv (altså betale af egen lomme) på hjemmesiden og vente med at finde en evt. partner til de kunne se at der er et produkt og at virksomhederne er villige til at betale for en VIP profil :) - så faktisk er vi på det stadie nu, so du også er - vi mangler lige en der kan føre det videre ud.

Mvh

Mads 

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:30

Hej Mads
Jeg har nu testet konceptet nogenlunde af. Der har været kørt en test i alt hemmelighed for netop at se om det ville fungere ,-).

Jeres website virker ikke?
Hvorfor søger i partner? Hvad skal i bruge partneren til? Hvad er konceptet?

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:49

Hvis jeg trykker på linket virker det fint? prøv og skriv findvirksomhed.dk manuelt så?

Jamen konceptet er, at samle alle de håndværkere som er medlem af en garantiordning på ét site. Lige nu kender de fleste Byg Garanti, (og den er i øvrigt pisse grim!), men det er blot en af mange garantiordninger i håndværkerbranchen. Fx DS Garanti er for VVS, Blikkenslagere og smedie,. Vi vil samle alle medlemmer fra de enkelte garantiordninger, så Fr. Hansen trygt kan benytte sig af vores side ligemeget hvilken håndværker hun skal bruge. 

Vi har fået hentet alle medlemmer fra Byg Garanti og DS garanti, så vi har ca. 7000 firmaer på siden, dog er det stort set alle "gratis profiler" og vi vil jo gerne have firmaerne til at få sat logo, link til deres hjemmeside, samt at få en personlig firmabeskrivelse tilknyttet deres profil. - og det er her vi kunne bruge hjælp. vi har fået solgt nogle profiler, så vi ved det an sælges. JEg har selv lavet en "indhent tilbud" formular, og fået en aftale med et firma som vi så sælger de leads til. 

Det var sådan set konceptet ;) (kunne skrive MEGET mere, men det du nok ikke interesseret i! hehe.. 

Grunden til at vi gerne vil have en partner på et tidspunkt er, at vi begge ikke har IT, salg eller økonomi erfaring. Vi er begge håndværkere, og jeg læser så nu til bygningsingeniør, og vi kunne måske godt bruge en med forstand på markedføring, IT, salg eller lign. til at give et skub til firmaet.. Vi ved sådan et koncept tager lang tid at bygge op, men som Buch siger; hellere 10 % af en succes end 100% af en fiasko ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)