Hvis jeg trykker på linket virker det fint? prøv og skriv findvirksomhed.dk manuelt så?
Jamen konceptet er, at samle alle de håndværkere som er medlem af en garantiordning på ét site. Lige nu kender de fleste Byg Garanti, (og den er i øvrigt pisse grim!), men det er blot en af mange garantiordninger i håndværkerbranchen. Fx DS Garanti er for VVS, Blikkenslagere og smedie,. Vi vil samle alle medlemmer fra de enkelte garantiordninger, så Fr. Hansen trygt kan benytte sig af vores side ligemeget hvilken håndværker hun skal bruge.
Vi har fået hentet alle medlemmer fra Byg Garanti og DS garanti, så vi har ca. 7000 firmaer på siden, dog er det stort set alle "gratis profiler" og vi vil jo gerne have firmaerne til at få sat logo, link til deres hjemmeside, samt at få en personlig firmabeskrivelse tilknyttet deres profil. - og det er her vi kunne bruge hjælp. vi har fået solgt nogle profiler, så vi ved det an sælges. JEg har selv lavet en "indhent tilbud" formular, og fået en aftale med et firma som vi så sælger de leads til.
Det var sådan set konceptet ;) (kunne skrive MEGET mere, men det du nok ikke interesseret i! hehe..
Grunden til at vi gerne vil have en partner på et tidspunkt er, at vi begge ikke har IT, salg eller økonomi erfaring. Vi er begge håndværkere, og jeg læser så nu til bygningsingeniør, og vi kunne måske godt bruge en med forstand på markedføring, IT, salg eller lign. til at give et skub til firmaet.. Vi ved sådan et koncept tager lang tid at bygge op, men som Buch siger; hellere 10 % af en succes end 100% af en fiasko ;)