Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop Feedback ønskes!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har efter lang tid ville have jer til at tag et kig en gang mere på min website Vilogo.dk har rettet en del ting siden sidst og har nok tænkt mig at købe et nyt theme, men hvis i lige gad at tag et kig og sig hvad i kan se, det ville være dejligt;-)

Ps der kommer endnu en referance om ikke så længe.

Vh VILDE V :D

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke fordi siden er decideret grim, men hvis du vil sælge grafisk design så skal din hjemmeside altså være noget flottere end det der, der er jo ikke noget grafik på den? Det er bare grå kasser i forskellige farver.

Det svarer lidt til at en tekstforfatter har mange stavefejl på sin hjemmeside...det sender nogle forkerte signaler.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at tæve hele siden igennem, så burde du lige rette

Referancer til Referencer ;)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke god til webdesign så kan du sige hvad jeg skal gøre for at gøre den mere "Grafisk" hvis jeg forstår dig rigtigt;)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Baseret på dit partybrillelogo og dit eget logo er min benhårde dom at du ikke er god nok til at sælge dit arbejde endnu, for at være helt ærlig.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare syntes jeg skal stoppe så er jeg ked af at skuffe dig er 12 og jeg har rigelig med tid at øve og desuden er det så ikke min kunde der skal bedømme om det er et godt logo og ikke dig eftersom han var meget glad for resultatet!

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre give Kristoffer ret.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt at du vil i gang med at lave noget og sælge dine egne logoer, men du må også forstå at jeg bare prøver at hjælpe dig! Jeg kan også godt stege en bøf, men jeg ville på ingen måde kunne åbne min egen restaurant.

Du har tydeligvis en interesse og en lidenskab, så dyrk den og bliv den bedste designer nogensinde. Når du så er lidt ældre vil folk betale dig flere hundrede kroner i timen for dine services. Du skal bare lige nå derhen først.

Held og lykke med det ligemeget hvad :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikk helt skal jeg stoppe hele mit firma og vent et par år? For det har jeg ikk tænkt mig.

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Hessellund Consult Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal blive ved.

Du skal få nogle flere kunder, som vil købe noget af dig. Hver gang du laver en opgave for en kunde, bliver du bedre. Sådan er det i alle virksomheder, også i din. 

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)