Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LetLøn??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For få minutter siden var der et indlæg med kritik af LetLøn. Der var flere kommentarer, bl.a. var der flere der mente, at man ikke måtte kritisere personer eller virksomheder, og de opfordrede en moderator til at slette indlægget. Det blev det, lige medens jeg var ved at kommentere det. Men LetLøn er jo hverken en virksomhed eller en person, det er jo vore allesammens SKAT. Men moderatoren må jo mene, at vi ikke må udtale os kritisk om SKAT???

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg nåede at blive fanget af den ret gode overskrift :-), men indlægget var slettet, før jeg nåede at læse det.

Håber, det er lovligt at sige, at navnet LetLøn er et lige så misvisende navn som Skat :-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:57

Birte Andersen:

Håber, det er lovligt at sige, at navnet LetLøn er et lige så misvisende navn som Skat :-)

Jeg har ikke set det pågældende indlæg og hvad det indeholdt, men kommentarer som at sige at det er et misvisende navn er jo egentlig også tåbeligt at skrive. Hvis man ikke mener at Letløn er let så kan man jo redegøre for hvad man mener er galt med systemet i stedet for bare at sige at det er noget lort. Det kan jo også være brugerne, der anvender systemet forkert eller uhensigtsmæssigt.

Jeg har selv anvendt systemet i 7-8 år og bruger ca. 43 sekunder om måneden for at lave min løn. Det synes jeg er helt ok. Selvfølgelig har der fra tid til anden opstået nogle spørgsmål, men der sidder nogle søge og rare mennesker i Letløns kontor, der kan hjælpe og også foretage justeringer i indberetningerne, hvis man har kludret i det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)