Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Har for et stykke tid siden haft et indlæg omkring hvordan vi øgede salget på vores shop. Fik en del ris og lidt ros.
Har rettet en del til. Og ved godt der mangle meta beskrivelser på nogle af produkterne ;-)
Men kunne godt bruge lidt feedback på hvad i syndes.
www.techstore.dk

Hilsen Lasse. R
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 11:55

Overordnet en fin webshop! :)

Jeg synes dog stadig du burde ændre følgende:

- Banneret! Man tror den der skrift "Vi forhandler: Smartphone covers, Smartphone tilbehør(..)" er links, som man kan klikke på. Det er sådan et stort stykke af hjemmesiden, det burde blive udnyttet bedre - gerne med noget pænt, grafisk.

- Når man holder musen over "Varesortiment", går det - efter min mening - en brøkdel af et sekund for lang tid før menuen kommer frem. Måske er det bare mig...

- Et par af dine produktbilleder har sort baggrund, hvilket er lidt beklageligt, når de præsenteres på en hvid baggrund.

- Slideren på forsiden er fed, men meget sort. Intet andet på hjemmesiden er så sort, og det medvirker til at man fokuserer mere på "afspilleren" end selve de ting, som den præsenterer (billederne).

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:10
Hej Christian.
Tak for feedback.
Har selv tænkt over det med banneret, men skal lige finde en "pæn" måde og skrive hvad siden handler om.
Den sorte bagrund burde måske rettes, men det er tiltænkt at nogle produkter i gennemsigtig/hvid materiale forsvinder på en hvid baggrund. Men vil lige prøve og ændre den.
Du har nok ret i forhold til slideren.

Mange tak for du tog dig tid. :-)

Hilsen.

Lasse
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)