Har for et stykke tid siden haft et indlæg omkring hvordan vi øgede salget på vores shop. Fik en del ris og lidt ros. Har rettet en del til. Og ved godt der mangle meta beskrivelser på nogle af produkterne ;-) Men kunne godt bruge lidt feedback på hvad i syndes. www.techstore.dk Hilsen Lasse. R |
Overordnet en fin webshop! :)
Jeg synes dog stadig du burde ændre følgende:
- Banneret! Man tror den der skrift "Vi forhandler: Smartphone covers, Smartphone tilbehør(..)" er links, som man kan klikke på. Det er sådan et stort stykke af hjemmesiden, det burde blive udnyttet bedre - gerne med noget pænt, grafisk.
- Når man holder musen over "Varesortiment", går det - efter min mening - en brøkdel af et sekund for lang tid før menuen kommer frem. Måske er det bare mig...
- Et par af dine produktbilleder har sort baggrund, hvilket er lidt beklageligt, når de præsenteres på en hvid baggrund.
- Slideren på forsiden er fed, men meget sort. Intet andet på hjemmesiden er så sort, og det medvirker til at man fokuserer mere på "afspilleren" end selve de ting, som den præsenterer (billederne).