Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smilies - endnu engang :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en god stemning i denne tråd.......ikke alle har haft en god nats søvnBig Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:09

Business:

Sikke en god stemning i denne tråd.......ikke alle har haft en god nats søvnBig Smile

Nu håber jeg ikke det er mine indlæg der gør du har den opfattelse af tråden.

Alle mine indlæg er skrevet positivt, men jeg har naturligvis en anden mening end Mette, men hendes mening kan jo være ligså god som min.

Så der er ingen sure miner fra min side, så håber ikke det opleves sådan.
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:27

Martin Tygsen:

Business:

Nu håber jeg ikke det er mine indlæg der gør du har den opfattelse af tråden.

Alle mine indlæg er skrevet positivt, men jeg har naturligvis en anden mening end Mette, men hendes mening kan jo være ligså god som min.

Så der er ingen sure miner fra min side, så håber ikke det opleves sådan.

Og lige præcis der var der jo så en fordel - nemlig at andre kan se, at der ingen sure miner er!

Jeg beder om smilies - du siger ikke nej, men argumentere hvorfor du synes det er en dårlig idé, men dybest set er der slet ikke nogen grund til at jeg skal bruge kræfter på at overbevise dig om fordelen, for du har besluttet dig - gætter jeg. Jeg giver dig ikke ret, men det er ikke mig der bestemmer - jeg er blot en bruger der beder om en feature som vil gøre det nemmere og rarere for mig at bruge forummet.

Så sig nej i stedet for at lade som om jeg har en chance for at overtale dig - det er mest fair...synes jeg...

@ Jesper - der er smilies på vej til dig

Fortsat god weekend til alle

Mette

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:30

Business:

Heller ikke nogen sure miner her - faktisk i rigtig godt humør, lige været ude og løbe første gang efter mit lungekollaps i juni - og uden smerte vel at mærke Big Smile....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:43

Jo da, I virkede da begge rigtig mavesure....

Det er jo så uendelig svært med skriftligt sprog.....hvis man ikke har andre virkemidler.

Et eksempel:

I er så pisse sure, så derfor gider jeg aldrig mere at skrive med Jer to herinde.

I er så pisse sure, så derfor gider jeg aldrig mere at skrive med Jer to herinde.Wink

Nå, men jeg må vel hellere bare flætte næbet og komme videre.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:48

MetteSkagen:
Og lige præcis der var der jo så en fordel - nemlig at andre kan se, at der ingen sure miner er!

Ja det har du da ret i, men der er allerede et hav af smileys der kan udtrykke glæde, er det nødvendigt med flere :)

MetteSkagen:
Så sig nej i stedet for at lade som om jeg har en chance for at overtale dig - det er mest fair...synes jeg...

Jamen min mening ligger kun fast indtil nogle har formået at overtale mig til noget andet, men i sidste ende er det jo ikke mig der skal bestemme om der skal flere smileys på forummet eller ej. Jeg gav bare udtryk for jeg ikke ønskede det.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:18

Martin Tygsen:

Jamen min mening ligger kun fast indtil nogle har formået at overtale mig til noget andet,

Nå, så du er radikal ligesom mig? Det var da hyggeligt!

Men jeg vil ikke overtale dig, du skal være velkommen til at have en anden mening end mig.

Martin Tygsen:

Jamen min mening ligger kun fast indtil nogle har formået at overtale mig til noget andet, men i sidste ende er det jo ikke mig der skal bestemme om der skal flere smileys på forummet eller ej. Jeg gav bare udtryk for jeg ikke ønskede det.

Så dine udtalelser bunder i din egen holdning til emnet og du ville altså, fordi du nu ved at der er andre som gerne vil have smilies og som mener det sagtens kunne gå, være villig til at give det en chance og se om Aminoer'ne kan administrere det?
Det er da super synes jeg :)

Og du ville naturligvis stadig være fri til at undlade at bruge dem!

Mange hilsner

Mette

Mette

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:09

MetteSkagen:
Så dine udtalelser bunder i din egen holdning til emnet og du ville altså, fordi du nu ved at der er andre som gerne vil have smilies og som mener det sagtens kunne gå, være villig til at give det en chance og se om Aminoer'ne kan administrere det?
Det er da super synes jeg :)

Ja de bunder naturligvis i mine egne holdninger, og om det kan gå med smileys eller ej kan jeg jo ikke svare på. Jeg mener bare ikke der bør komme flere smileys, men skulle der komme flere ville jeg skam også lære at leve med det.

Men om der kommer fler smileys på amino må du nok hellere tage op med de højere magter, det kan jeg desværre ikke svare dig på.

Fortsat god weekend til jer alle :) <-- Se en smiley

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)