Kære designer
Jeg er ved at starte en blog hvortil jeg mangler et banner i størrelsen 940 x ? pxl, jeg har ikke lagt mig fast på højden, da jeg det afhænger af hvor meget plads du skal bruges.
Jeg skal bruge banneret som i dette design: http://standardtheme.com/demo/ (det skal ligge i toppen og fyldes hele bredden (940 px.))
Bloggen skal bruges som min legeplads hvor jeg skriver om brandteknisk byggesagsbehandling og brandsikring. Målgruppen er hovedsageligt ingeniører, arkitekter, bygningskonstruktører osv., det er vigtigt at pointere at det er en "legeplads", da meget nogle områder er nye for mig og bliver learning by doing.
Jeg kommer til at bruge en masse tegninger i 3D, autocad, sketcher osv til at illustrere fx. flugtveje konstruktioner osv.
Jeg kan rigtig godt lide toppen på tokekruse.dk og vil gerne lave noget i den stil. Jeg har tidligere fået lavet en karakter som jeg ønsker at bruge, den er vedhæftet her:
5584.Ken.psd
Desværre er den ikke speciel stor (500*500) og nok heller ikke i korrekt perspektiv til at bruge i banneret. Derfor skal du regne med at den skal tegnes op i vector (eller hvad du bruger), for at vi kan arbejde videre med den.
Baggrunden skal være samme farve som baggrunden i designet, da det skal "se ud som om" at det er en integreret del af baggrunden. Jeg har selv en nogle ikoner som ildslukkere, brandhjelm osv., men ønsker også beregninger, lidt plantegning, sketch/tegning, m.m. i baggrunden.
Håber du forstår hvilken retning jeg gerne vil i :)
Tilbud må du gerne sende PM eller på mail info@sikkerhedseksperten.dk, og leveringstid vil jeg også gerne have med.