Hej, Min søn har en lækker helt nyistandsat lejebolig i AKB Lyngby - 4 værelser ca 105 m2 totalt moderniseret med nye vinduer, gulve og alt MEN, synes varmeregningen var høj. Den var dobbelt op i forhold til aconto - nemli 21.000 kr, og de bruger ikke meget varme eller specielt meget varmt vand. Til gengæld er der træk, selv fra de nye vinduer/døre til altaner, ser vist ud til at være fugede med cement i stedet for blød fuge, og der kunne være andre tiltag der kunne hjælpe på varmeforbruget. Er der nogen her der kender sådan en let blæksprutteagtig mand der kan se, hvad skal der gøres for at få varmeregningen ned. Der er lidt at gøre godt med på vedligeholdelseskontoen, og måske skal der lidt lister op, og gøres noget ved trækkanaler og andet? venligst JH |
Hej Cookie,
Har I tjekket, at tallene på regningen passer med de afregninger som er foretaget på målerne? Jeg har selv været ude for, at få en høj regning, hvor det viste sig at de havde målt forkert..
Ellers synes jeg I skal søge på Google, enhver håndværker kan klare de småopgaver der skulle være og de giver jo et gratis tilbud til jer på de forbedringer som kan foretages.