Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger vi bedst 10.000 kr. på markedsføring?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg udelukker ikke noget. Jeg siger bare at seo koster mere end 10.000 og desuden tager det tid før man ser resultater. Der findes mange som påstår de kan udrette alverdens til ingen penge, men der rent faktisk kan udrette noget, koster bare mere.

Så hvis han skal se sine penge yngle, vil det i mine øjne være tåbeligt at smide 10.000 efter seo til at begynde med. Brug det andre steder hvor der er kortere til salg, så pengepungen vokser, og derefter kan han fokusere på seo.

Venligst

Brian Phillip

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:08

@Martin og @Brian syntes I begge har ret.

Man kan sagtens få god effektiv SEO til under 10.000 kroner. Det som er det essentielle i denne sammenhæng er opgavens karakter. Hvis nu det var 'slamsluger i Tarm' eller noget lignende, så vil jeg mene man kunne komme langt for 10 k. Inden for den erotiske branche, som Google foragter mere end hvad indre missionærer fra det mest for kropsforskrækkede hjem gør, der tror jeg heller ikke ligesom Brian man kommer langt for 10 k.

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 09:16

Brian Ph.:
Så hvis han skal se sine penge yngle, vil det i mine øjne være tåbeligt at smide 10.000 efter seo til at begynde med. Brug det andre steder hvor der er kortere til salg, så pengepungen vokser, og derefter kan han fokusere på seo

Hej Brian. Har du så nogle forslag til hvilke andre steder vi skal smide pengene?

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:23

Evt. Viral markedsføring

Viral markedsføring udnytter eksisterende sociale netværker til at sprede et budskab. Spredningen foregår gennem forstærkende processer der med tiden kan stige i hastighed og omfang, og kan få en meget eksplosiv spredning. Brugeren videresender frivilligt et budskab videre. Virksomheder, der anvender viral marketing i deres reklameindsats, udnytter internetbrugerens tendens til at videresende sjove, interessante, groteske eller skøre beskeder.

Find en sjov løsning!

Held og lykke :)  

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:27

praktikanten86:
@ Martin Dyhøj. Tak for rådet. Vi har dog selv forsøgt med noget one-page SEO. Har du et bud på hvordan vi bedst selv kan lære SEO?

Der er kun én vej, hvis man ikke vil eller kan betale andre for SEO, og det er at læse alt, hvad du kan komme i nærheden af. Jeg har selv lært meget bare ved at følge med her på Amino og derudover ved at søge på Google. Læs om Title Tags, Meta Descriptions, keywords, osv.

Hvis man virkelig vil noget med sin side, så kan du nå et pænt stykke uden en SEO-ekspert. Hvis man bruger "lidt" tid på at sætte sig ind i det, så er det faktisk ikke hjernekirurgi. Bare klø på!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 13:05

Mange tak for de gode råd:)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:13

praktikanten86:
Har du så nogle forslag til hvilke andre steder vi skal smide pengene?

Der må jeg melde pas. Jeg aner ikke hvad der fungerer i jeres branche.

Venligst

Brian Phillip

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:51

praktikanten86:
Tak for rådet og roserne:) Vi forsøger altid at finde sider med erotisk indhold.

- don't we all :-)

Mht viral markedsføring, så er det lettere sagt end gjort. Især indenfor det erotiske område vil viral markedsføring blive et problem, eftersom denne type markedsføring kræver at folk deler det i deres kreds - hvilket der ofte ligger en stor portion tabu og blokerer for på dette område. Medmindre det drejer sig om seksuel humor - så kan I næsten være firstmovers.

Har I en defineret primær målgruppe? Hvis ikke, ville jeg starte med at definere denne og analysere deres behov, samt hvad de har af fokuspunkter, fx om de er pris- eller kvalitetsbevidste, hvad er deres interesserer, osv. Dette vil hjælpe jer til at vide hvor I skal bruge jeres kræfter mht at ramme netop det segment, hvor der er størst sandsynlighed for, at de vil købe jeres produkter.

Umiddelbart ville jeg bruge humor til at promovere jeres produkter. Humor bløder som regel op for lidt sarte emner, hvilket resulterer i en mere positiv holdning overfor jeres produkter. En humoristisk, erotisk, grafisk lavet video kunne være et bud - men det vil i så fald kræve, at det er hvad jeres målgruppe ønsker! Ellers skræmmer I dem blot væk.

Håber det giver lidt mening :-)

/Piilgard

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 21:11

@Dennis

Tak for råd. Jo det giver mening. Og din pointe med viral markedsføring og købesex har vi selvfølgelig også overvejet. Vores konklusion er da også at det bliver svært da det næppe er noget folk skilter med:) Så det bliver næppe delt.

Mht. målgruppe er den også lidt tricky. For hvem benytter sig af disse tjenester? eller rettere hvem vil indrømme at de gør det:) Vi har mange besøgende, så nogle folk må jo lure lidt. Som udgangspunkt siger vi, at målgruppen er mænd 18+. Men det evigt tilbagevendende problem er så at finde hjemmesider eller andet der vil have med os at gøre.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:21

I kunne evt. starte med at finde ud af de spørgsmål I godt kunne tænke jer at spørge jeres besøgende om. Derfra kan I så oprette et anonymt spørgeskema, som de besøgende kan svare på?!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)