Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger vi bedst 10.000 kr. på markedsføring?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:
Jeg forstår ikke, hvordan du helt kan udelukke at hyre en professionel til SEO? Jeg vil nu mene, at man kan få ret meget SEO-arbejde for 10.000 kr. Ingen har sagt, at han behøves hyre den dyreste til SEO.

Jeg ville ikke gå i krig med 10.000 kr. som budget hvis man skal frem på de organiske resultater, spar de penge på den del og lær SEO selv... det er noget af det letteste og bestemt ikke noget du skal betale et bureau 1.000 kr.+ i timen for, for du får lige nøjagtig en stuediemedarbejder der sidder og skriver prut-tekster på diverse forums/egne blogs/link kataloger og det får du lov at give en høj pris for - men det ser jo pænt ud når Hr. Intetvidende (Kunden) ser at der bliver lavet links. Det viser sig dog sjældent at have en positiv effekt i det lange løb, for det ser ikke naturligt ud i Googles øjne og de aner aldrig hvad der sker når Google laver en ny opdatering alligevel.

Så mit råd er: Skab et brugervenligt site, som folk kan bruge til noget og har en værdi, og så få brugerne til at give dig de naturlige links - det er den eneste rigtige måde og hav altid fokus på indholdet.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe nej vi skal da ikke have nogen til at lave prut-tekster:) det vil vi ikke bruge pengene på. Tak for svar og gode råd

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)