Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler - hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har nu læst en del om det, men er stadig i tvivl.

Jeg troede, man kun skriver seo-artikler i eksterne artikeldatabaser.

Men kan man gøre det også på egen hjemmeside? Og hvor skal de være placeret? Skal de være synlige?

 

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

alle dine tekster skal være seo optimeret men skal virke naturlige. Ingen tekster må være ens eller taget fra andre sider - dette kaldes dobelt context.

Du skal udfylde metabeskrivelse - lave unik url. links ind - links internt

osv - osv

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med artikler på din egen side er at give indhold til dine brugere. Du har jo besøgende der kommer til din side, lav nogle artikler som de kanbruge til noget. Nogen som omhandler dit produkt/hjemmeside og som folk kan bruge til noget. Dette er nok de vigtigste artikler du kommer til at lave. Det er dem der skal sælge dit produkt, det skal ikke være en sludder for en sladder.

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En god huskeregel, og noget jeg selv oplever ligenu, er at jo flere gode artikler du har skrevet til din hjemmeside, jo mere indhold er der også for folk at søge efter. Du rammer altså flere relevante søgeord, jo flere artikler du skriver!

Du kan skrive artikler om hvad som helst, HUSK billeder hvis det har relevans for dit produkt. Dine artikler skal selvfølgelig også indeholde noget stof, der kan forvandle besøgende til kunder.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)