Jeg leder efter en ung gut som kunne have lyst til at sætte en side op for mig. Jeg kunne godt tænke mig en side hvorpå man kunne bestille produkter, dog skal den mest være til præsentation, da jeg starter med at gå B-2-B, så jeg vil gerne have en side så mine kunder kan gå ind og se hvad jeg har af udvalg, men samtidigt må det gerne minde lidt om en webshop, så jeg også kan sælge B-2-C!
Så hvis du har forstand på at sætter en side op der kan dette, så kontakt mig! jeg betaler, men jeg vil gerne have fat i en ung gut der måske er under uddannelse og mangler noget at prøve sine evner af på, da det er det samme som jeg er igang med, hvilket også er grunden til at jeg ikke er villig til at betale spidsen af en jetjager for en ny hjemmeside! :)
Hvis du er interesseret, så skriv til mig for mere info!
Hvis du vil have noget, der er til at betale, så skulle du overveje vores tilbud på en komplet Magento Webshop til 1.995,- der er mulighed for B2B-salg og log-in m.v. - sammenlign gerne priser med andre på markedet, jeg tvivler på du finder en så god løsning andre steder til den pris.
Jeg er en ung gut, og jeg har måske lyst til at sætte din side op :).
Det forholder sig sådan at mit firma rent faktisk har praktisk erfaring med lige netop B2Bwebshops, og vi vil sikkert også kunne hjælpe dig. Smid mig en mail på alexander@origowebdesign.dk med noget mere information, så kontakter jeg dig.