Jeg har fået en idé og lavet en kort forretningsplan. Har oplyst om den for udviklingsdirektøren i en af Danmarks største og mest kendt elektronikvirksomheder. Hans reaktion er at den er lige så genial som den er simpel. Fra ham har jeg modtaget et tilbud i form af "Proof of concept". Da jeg ikke selv har ledelseserfaring i forbindelse med opstart af international virksomhed, mangler jeg kontakt til en meget erfaren forretningsmand/kvinde, som ved der kræves i forbindelse med opstart af en stor international virksomhed. At jeg ikke selv har kapital at investere, bør ikke være et stort problem, bare den rigtige person er ombord i projektet, så er jeg sikker på at de ca. 20 mio. kroner der skal investeres i udviklingen, kan findes. Heraf skal der bruges ca. 2 - 3 mio. kr. før at idéen er patentsikret på verdensplan. Resten af investeringen er udvikling af en international handelsplatform. Der er INGEN kendte konkurrenter i dag, markedet på verdensplan er på et 2-cifret milliard beløb i d.kr. og kraftigt stigende. Idéen kan på visse områder mangle doble omsætningen for kunderne, uden at kunderne skal have en krone op af lommen. Indtjenings potentialet skønnes til at være på 10% af den ekstra omsætningen kunderne opnår. Er du den rigtige til at give dette projekt luft under vingerne, samt være med til at skabe 50 - 100 arbejdspladser for at drive handelsplatformen, så lad mig høre fra dig. Hvis du kender nogen du mener kan komme med den ledelseserfaring der er behov for, så vil jeg være meget taknemmelig. På forhånd tusinde tak for hjælpen.
|
fortæl evt lidt om hvor i landet du holder til - da det ofte er praktisk at kunne mødes.
Du kan også løfte sløret lidt for, hvorledes aflønning tænkes - royalty, del af overskud og hvad du ellers kan ha for tanker, men godt nok at du fra starten ikke forudsætter en investor men en erfareren hjælp til at sætte i gang
vh