Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener du om konceptet "udbringning af mad fra mcd og burger king i kbh" ?

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

May-Britt:

Hold op vi ville blive en god kunde, for vi er godt nok trætte af pizza, burger osv og forstår ikke vi ikke kan få en god og sund mad bragt ud :-)

Er det ikke kun et spørgsmål om at du selv henvender dig de rette steder?
Alternativt kunne du jo medbringe egen sund kost i stedet for at ordre en pizza ude i byen.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det var da et underligt svar :-)

Jeg bestiller netop ikke pizza, men ville gerne bestille sund mad de dage man ikke orker noget.. men nu skal det jo ikke handle om hvad jeg medbringer eller ej - det handler vel om konceptet som jeg synes er genialt - og gerne så udvidet til vi som ikke gider pizza og alt det andet også kan bestille mad udefra ind i mellem !!

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Fra  BerMose Skrevet kl. 15:00

Det findes allerede May-Britt og hedder Room Service http://www.roomservice.dk

Det er ikke altsammen i den billige ende, men det er sundt, og du kan få det leveret. 

Tilmeldt 28. Mar 13
Skrevet kl. 15:04

Ej for søren da.. Det var jeg ikke klar over.. Så mangler vi bare at konceptet udvides til de landlige områder også - så kan jeg også få sund mad leveret ind i mellem :-)

Og prisen.. Det er klart, her er tale om mad - det er som regel billigere end pap :-)

Tilmeldt 28. Mar 13
Skrevet kl. 15:05

omvendt - pap er som regel billigere end mad :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:24

Sander:

Hej alle..

Ved ikke om jeg skriver dette det rette sted. Håber, at det kommer, som nyeste indlæg og at alle kan læse det :-)

Jeg vil prøve, at svare på de spørgsmål jeg lige kan huske, at have læst.

Vedr. opbevaring, temp., m.m. - alle regler er overholdt da koncept/firma høre under andet registretet firma med cvr. nr., der i forvejen køre med letfordærvelige fødevarer. Fødevarer, der er langt "slemmere", at køre med end varm mad fra en burger-bar/kioskvarer :-) Vi er registreret til, at måtte omføre de værste former for fødevarer. (dvs. fx. fersk fisk og kød)

Til skeptikerne så skal der ej laves kontrolrapport el. lign. vedr. omførsel af allerede forarbejdede fødevarer. Man ser fx. ej heller Dominos Pizza, Just-eat (chauffør) lave egenkontrol/kontrol af nogen art. Kontrol skal udelukkende ske hos led, der har med tilberedningen, at gøre. Hvis dette SKULLE lave så ville man fx. ej heller kunne sende en taxa ned efter mad, hvilket man jo kan.

Vedr. priser m.m. - tja.. folk betaler gerne hvad det koster. Længe leve folks dovenskab :-)

Vedr. hjemmeside, online-betaling, betaling på forhånd m.m. - Hj.side kan ikke betale sig da vi ikke tjener på selve varen. Vi tjener udelukkende på kørsel. Skulle man lave et online betalingssystem ville vi (firma) kun få kr. 20,- ud af hver levering. Ingen forretning i det. (løn, diesel, forsikring)..

Til alle skeptikerne, som jeg selv var... VI GØR DET BARE! ;-)

Hav en go 1 maj <3

Jeg forstår ikke hvorfor du skulle tjene færre penge ved at have en hjemmeside? Du kan da sætte priserne til det samme, men bare gør det nemmere for dine kunder.. Og 100 % sikkert også få flere af dem. 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 08:44

Som du kan se, hvis du læser hele tråden.

Så handler det ikke om at tjene mindre penge fordi min laver en hjemmeside.
Men at man tjener mindre penge, fordi man skal betale moms og skat?

Det er i hvert fald sådan at jeg har forstået topic-starter  

Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:38

Jeg har læst hele tråden Nicolas. :-)

Selvom han ikke betaler SKAT og Moms vil det stadig gøre ham mere troværdig hvis han har en hjemmeside. Man behøves nødvendigvis ikke, at kunne bestille via denne hjemmeside.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 10:08

Jeg tror, desværre, at maden i så fald hvis den er meget frisk "sandwich fx" for det første vil blive hurtig slatten. Og desuden vil det være en krig, at skulle tage imod kunders ordre vedr. bestilling af fx. sunde sandwich. (nogle skal ha med løg, andre med ekstra tomater osv osv.)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:

Jeg tror, desværre, at maden i så fald hvis den er meget frisk "sandwich fx" for det første vil blive hurtig slatten. Og desuden vil det være en krig, at skulle tage imod kunders ordre vedr. bestilling af fx. sunde sandwich. (nogle skal ha med løg, andre med ekstra tomater osv osv.)

Så gør dog som i gør nu, skriv at man ikke kan bestille grill-ordre, men kun vælge udfra de sandwiches som restauranten tilbyder. Tænk nu logisk.

I forhold til det med hjemmesiden, så er jeg fuldstændig uforstående over for det du skriver - det giver jo simpelthen ikke mening. Jeg forstår det som at du tror at hvis folk bestiller over din hjemmeside, så får du ikke de 100 kr. som det koster at bringe ud, hvilket jo ikke giver mening. Men jeg forstår det nok forkert, hvilket nok siger mere om dine evner end om mine, sorry to say.

Det virker virkelig usystematisk det du har gang i. Sæt det du har gang i på pause, og få stablet en flot hjemmeside op, faste chauffører og fokusér KUN på McDonald's i starten og markedsfør dig med det. At man kan udover McDonald's også lige kan få en pizza med fra en eller anden pizza-restaurant i en eller anden gade, det er fuldstændig ligegyldigt, for det gør man over Just-Eat alligevel!

Du skriver også at du har 12 firma-leveringer.. det NÆGTER jeg simpelthen at tro på. Det er jo en skandale hvis et firma fodrer deres ansatte med McDonald's.

Lige nu har du en rigtig god idé, og det lyder til at du har nogle kontakter der kan give dig et forspring som eksempelvis det med at du gerne må køre med maden. Men DROP DROP DROP det med SMS'er og mærkelige pizza-restauranter og få så lavet den flotte hjemmeside OG den flotte Facebook-side. Så svært er det da heller ikke.. Hvis du siger at du lige nu kan lave 90.000 kr. om måneden, hvilket jeg LANGT FRA tror på, så må du da have lyst til at skubbe det her endnu højere op. 

Klø på, for du har muligvis fat i den lange ende. Men der er godt nok lang vej hvis du ikke engang kan se idéen i online-betaling via hjemmeside og en flot Facebook-side.  

Find de bedste apps her!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)