Hej alle..
Ved ikke om jeg skriver dette det rette sted. Håber, at det kommer, som nyeste indlæg og at alle kan læse det :-)
Jeg vil prøve, at svare på de spørgsmål jeg lige kan huske, at have læst.
Vedr. opbevaring, temp., m.m. - alle regler er overholdt da koncept/firma høre under andet registretet firma med cvr. nr., der i forvejen køre med letfordærvelige fødevarer. Fødevarer, der er langt "slemmere", at køre med end varm mad fra en burger-bar/kioskvarer :-) Vi er registreret til, at måtte omføre de værste former for fødevarer. (dvs. fx. fersk fisk og kød)
Til skeptikerne så skal der ej laves kontrolrapport el. lign. vedr. omførsel af allerede forarbejdede fødevarer. Man ser fx. ej heller Dominos Pizza, Just-eat (chauffør) lave egenkontrol/kontrol af nogen art. Kontrol skal udelukkende ske hos led, der har med tilberedningen, at gøre. Hvis dette SKULLE lave så ville man fx. ej heller kunne sende en taxa ned efter mad, hvilket man jo kan.
Vedr. priser m.m. - tja.. folk betaler gerne hvad det koster. Længe leve folks dovenskab :-)
Vedr. hjemmeside, online-betaling, betaling på forhånd m.m. - Hj.side kan ikke betale sig da vi ikke tjener på selve varen. Vi tjener udelukkende på kørsel. Skulle man lave et online betalingssystem ville vi (firma) kun få kr. 20,- ud af hver levering. Ingen forretning i det. (løn, diesel, forsikring)..
Til alle skeptikerne, som jeg selv var... VI GØR DET BARE! ;-)
Hav en go 1 maj <3