Hey, Jeg kan li at sælge. Jeg har haft succes med at sælge. Derfor vil jeg gerne HJÆLPE dig med salgsarbejdet- og få langet flere varer over disken. Og derfor tilbyder jeg, at vi kan indgå varigt samarbejde omkring salg, primært i distrikt Syd-Midtjylland ( men det kan vi tale mere om) Hvem er du ? -Du har fx en god forretning, som har været igang nogle år, og nu har du kik på at udvide kundekredsen og skal bruge stærke sælgere til det formål. -Du kan også have et relativt nyt iværksætterprojekt, som har så meget vind i sejlene, at du har råd til, og behov for en sælger. Hvem er jeg? Jeg er som sagt en sælger ( 5 års erfaring). Har lavet en masse opsøgende salg, afholdt præsentationsmøder, vedligeholdt gl. kunder, nysalg m.m.m. Solgt bl.a. ip-telefoni, softwareprodukter, it-outsourcing, service, emailmarketing, sweetdeal, lederportal, reklamegaver, coach, arkitekt Jeg har lavet mange ting i livet, og den brede erfaring og menneskekendskab har jeg fundet ud af, kommer mig tilgode i salgsarbejdet. Jeg arbejder hårdt og fokuseret med salg. Du kan se min prof. profil her: Flemming Hvordan får vi kontakt? Skriv til mig i første omgang- så tager vi en uforpligtende dialog, og ser hvad der der kan komme ud af det. Jeg svarer altid hurtigt tilbage, og overvejer ethvert forslag nøje. fm@optimersalget.dk Kan jeg se referencer mm? Ja, du kan få tilsendt referenceliste, anbefalinger mm. mvh og go søndag Flemming |
Hej Flemming
Helt uforpligtende.
Hvad kunne du sige til proventionslønning?