Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den gal på facebook igen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  IBoom Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har promoveret denne annonce via vores facebookside - https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=301334726664750&set=a.301334709998085.1073741834.273915552740001&type=1&theater - og facebook standsede promoveringen efter den havde kørt en halv dag med begrundelsen om at vi ikke overholdte facebooks retningslinier om at billedet ikke måtte indeholde mere end 20 % tekst. Umiddelbart vil jeg selv mene at vi er langt under de 20 % tekst? Vi har selvfølgelig kontaktet facebooks support om problemet og bedt dem om at genoverveje vores promotion, men om det gavner vides ikke.

Har andre herinde stødt på lignende problemer?

Mvh

Iboom - www.iboom.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:36

Kan du ikke blot skære den overflødige tekst væk?

Jeg går ud fra, at din annonce har en tekst alligevel, så der behøver vel slet ikke være tekst på billedet?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 26. Jan 13
Fra  IBoom Skrevet kl. 16:21

Jamen hvis man må have op til 20% tekst på sit billede burde det jo ikke være nødvendigt at slette det :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:10

Jeg er ret sikker på, at det er baggrunden på det store billede, som er blevet tolket som tekst af deres billedanalyse-værktøj. Den er faktisk heller ikke optimal for produktpræsentationen. Prøv evt. at skifte den ud med en mere rolig og enkel baggrund.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 26. Jan 13
Fra  IBoom Skrevet kl. 15:23

De har svaret tilbage at annoncen kun overskred tekst betingelserne med 4% hvilket svarede til fodnoten, men de valgte at give dispensation og tillade promoveringen :)

Tim - der har ellers været en rigtig god respons på lige netop den annonce :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)