Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren programmør søger partnerskab

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har ingen teknisk kompetencer - til gengæld har jeg masser af forretningsmæssige, og har to opstart bag mig. Hvis du på et tidspunkt får brug for en forretningsmæssig partner, så skal du være velkommen her

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 36
Fra  FashiModo Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I mangler en udvikler, så ville jeg prøve at hijacke Simon hurtigst muligt, han er en fantastisk dygtig udvikler, og er god til tilegne sig ny domæneviden.

Jeg kan varmt anbefale et samarbejde med ham Smile.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det var jo en fin anbefaling at få - det lyder interessant, og du må gerne kontakte mig hvis du er interesseret.

Min ide går ud på at etablere en internetbaseret platform for rådgivning og behandling af arbejdsmiljøproblemer. Platformen vil omfatte dels specifikke målrettede programmer (med strukturerede øvelser/observationspunkter, teknikker og værktøjer, daglige registreringer og  asynkron kommunikation med rådgiver) dels mulighed for online synkron kontakt (video, chat).

Platformen vil henvende sig både til enkeltpersoner (version 1) og til virksomheder (version 2).

Der findes ingen konkurrenter (endnu!) på det danske marked, og kun enkelte - mindre - internationalt. Langt hovedparten af disse har kun enkeltbruger version. De enkelte udbydere der overhovedet har en virksomhedsversion, har ikke de funktioner, som jeg påtænker at tilbyde. Systemet er skalerbart.

2 store sjællandske kommuner har udtrykt deres interesse for ideen - og de er også villige til at deltage i en afprøvning. 

Jeg har selv et stort netværk indenfor arbejdsmiljøområdet, da jeg har arbejdet med emnet i de sidste 12 år som ansat - og som selvstændig konsulent. Jeg kender dermed indkøbere, markedet, priserne og mulighederne. 

Jeg er interesseret i at opbygge et team bestående af mig selv, en sælger (har en interesseret på bedding, der har arbejdet med key-account salg indenfor det medicinske område i mange år), en udvikler og en administrator.

Jeg ønsker at bruge overskud i virksomhed til at vækste med de første 2 år - men på sigt SKAL der være et fornuftigt afkast.

Såfremt du synes, det lyder spændende, er du velkommen til at kontakte mig.

Vh. Mette

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har et rigtig spændende projekt, i hvert fald hvis du spørger mig, som jeg gerne vil have ført ud i livet! Dertil er jeg på jagt efter en haj til it :) Og det kunne måske være dig kan jeg forstå.

Kontakt mig her på Amino for mere information, eller på min mail: tobias.gladsaxe@gmail.com

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det forholdsvis lang tid siden, det var aktuelt, men jeg går pt. også og leder efter en partner, der er kyndig indenfor dette område.

Leder du stadig?

Min plan omhandler programmering af hjemmeside med tilhørende database af kunde-profiler og registrering af QR-kode scanninger. Der er højst sandsynligt mere i det, men det er pt. hvad jeg ved af. Selve konceptet minder om Menucards :-)

I så fald du stadig leder, kan jeg kontaktes her eller på piilgard@me.com

/Piilgard

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

jeg er stifter af BoligUdland.dk og jeg vil gerne tale med dig da jeg står og mangler en programmør som mod ejerskab vil være med til at relancere siden

Send mig derfor meget gerne en mail på info@boligudland.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

 

Jeg er igang med et meget spændende projekt som jeg gerne vil fortælle dig om.

Det vil naturligvis kræve at du har tid og lyst til at gå ind i det.
Det kunne godt være starten på noget stort.

 

Derfor vil jeg, inden jeg fortæller for meget høre om du stadig er interesseret i at indgå i et projekt.

 

Noget andet er at jeg lige vil høre hvor i landet du befinder dig?

 

Mange hilsner

 

Ole keis

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)