Jeg har pga. tidsmangel valgt at frasælge diversehjemmesider og Fælleskalender er en af dem. Fælleskalender har et kæmpe potentiale, men desværre har jeg ikke tid til at indfri det, derfor får du/i nu muligheden for at købe en flot hjemmeside der er ovre de mange første startvanskeligheder en hjemmeside oftest har i opstarten. Se den her:
Fælleskalender er den bedste online dele kalender som findes på nettet og som er gratis at bruge. Kalenderen kan desuden bruges til at uploade billeder og filer, hvilket ingen andre online kalendere kan... Jeg har diverse ideer om at lave en VIP betalingsdel hvor man f.eks. får flere muligheder som ingen reklamer, mere plads til upload osv. Der er pt. 236 oprettede. Der er ADMIN del med hvor man har mange muligheder.
Pris ide: 15.000 kr. eller mindre hvis jeg får del i fremtidigt overskud...
Kom gerne med forespørgsler, bud eller kommentarer enten her eller på e-mail/telefonnummer.
Som jeg ser det kan den ikke noget som Google Kalender ikke kan?
Her kan man jo også dele sin kalender med andre, og få dem til at "spille sammen" - Og her er designet jo lige netop super lækkert og enkelt, ligesom mio. af mennesker har en Googel profil.
Der er mulighed for at uploade filer og billeder under de enkelte dage. Bedre oversigt syntes jeg Lettere oprettelse 100% dansk Man kan offentliggøre den for alle uden de skal logge ind
Er ikke helt inde i Googles kalender system, men det er lige hvad jeg kan nævne på stående fod, gætter på du ikke er interesseret i et køb, men hvad så ?