Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betaling via PayPal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er igang med at gøre webshoppen færdig, og jeg klikker selvfølgeligt på alle klikkelige knapper hver eneste dag, for at se om det hele virker.

Jeg foretager i den forbindelse også en del testkøb med mit visa-dankort gennem PayPal

Nu får jeg så pludseligt meddelelsen "Kortet, du har angivet, kan ikke anvendes til denne betaling. Angiv et andet betalingskortnummer."

Jeg har gennemført test-køb med det kort flere gange før, og da jeg prøvede med min kærestes visa-dk var det ikke noget problem. Det er 2 af mine visa-dk, hvor jeg får den besked - og nej - de er ikke spærrede ;)

Er der nogen der ved hvad det skyldes?

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:58

Hej,

Jeg har haft samme problem med flere forskellige kort (både visa og MC). Da jeg først skulle teste afviste de 3 ud af 4 af mine kort! :-(  Det lader til at PayPal sådan set bare er alt for overforsigtige, de afviser uden videre kort der ikke er noget i vejen med. Der er mange andre på nettet der har lignende problemer med dem.

Du kan evt. prøve deres kundesupprt, men det bliver nok en lidt pebret tlf.regning til Irland... Men ellers tror jeg ikke der er så meget at gøre ved det, man mister kunder på det desværre. Men sig gerne til hvis du finder ud af noget!

Generelt så er PayPal noget l**t.

Mvh  

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 19:26

Jeg synes som sådan ikke at PP er noget lort, men det undrer mig bare, at det pludseligt ikke kan gennemførs med kort, som jeg har brugt før? 

Kan det evt. have noget med min PP konto at gøre?

3daysale.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 21:12

Er der evt. en paypal medarbejder herinde? :)

3daysale.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

3daysale.dk:
Er der evt. en paypal medarbejder herinde? :)

Du er meget velkommen til at sende mig en PM med mere information (om du tester live eller i Sandbox, hvordan du har integreret PayPal osv)... Så skal jeg gerne se om jeg kan hjælpe :-)

mvh,

Sami.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)