Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics - 110% konvertering tyder på fejl?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som overskriften siger har vi med vores nye analytics profil fået flere salg end besøgende hvilket må betyde der er fejl i opsætningen.

Spørgsmålet er så hvad der kan give denne fejl?

Vores programmør har fået tracking kode fra analytics, og er blevet bedt om at indsætte denne på hver side.

Alligevel står der i vores analytics pogram at vi har haft 8 besøgende en torsdag hvor vi i vores CMS system har modtaget 9 ordre (ikke to fra samme kunde). Hvordan kan dette være sket?

Takker og bøjer på forhånd :)

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke ekspert.

Når du siger at "tracking koden" er blevet indsat på hver side, hvad mener du så?
At den blot er sat på checkout siden, eller?

- Martin

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke mig der programmerer, men om ham der gør det kun har sat den på checkout ved jeg ikke. Har bare sagt han skulle sætte den i body på hver side som analytics skriver.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen ide om hvad der kunne være galt med din Analytics, med tør godt vove mig med et indlæg alligevel :-)

Din side er snørebånd.dk, ik? Jeg ved ikke om det bare er mig, men når jeg trykker på dit link i din signatur, virker alt som det skal og jeg kommer ind på din side. Men URL er: http://www.xn--snre-bnd-f0a9p.dk/ og ikke snørebånd.dk? Jeg forsøgte mig derved at skrive "snørebånd.dk" i søgefeltet hvorefter jeg kom til en side der så sådan her ud: 

og i URL'en stod der: http://xn--snrebnd-ixa1o.dk/. Dvs. at jeg ikke ville kunne komme ind på din side, medmindre jeg havde dit link. Som sagt, ved jeg ikke, om det bare er mig :-/

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Snørebånd.dk er ikke mit domæne.

Hvis man skal skrive mit domænenavn så det giver lidt mere mening hedder det snøre-bånd.dk.

Der er lige en "-" forskel :)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

My bad Embarrassed

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problem. Er kun glad for folk prøver at hjælpe.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

en mulighed kan være at kunde nr. 9 har installeret en addon til sin browser som f.eks. blokerer for google analytics og derved kan du ikke se at den kunde har besøgt dig, men derfor kan han stadig ligge en ordre :) 

Om det er der den ligger kan jeg ikke sige, men det er muligt :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne måske være en mulighed, men er der mange der bruger dette?

For nu skete det igen i går at vi fik flere ordre end besøgende (ikke flere fra samme kunde).

selvom nogle få skulle have blokeret analytics, så virker det stadig lidt utroligt at have en konverterings procent på 80-100%.

Nogen der har erfaringer med den slags her?  Vi har æ, ø og å i vores domænenavn hvis det er noget der kan give problemer?

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Ja det kunne måske være en mulighed, men er der mange der bruger dette?

For nu skete det igen i går at vi fik flere ordre end besøgende (ikke flere fra samme kunde).

selvom nogle få skulle have blokeret analytics, så virker det stadig lidt utroligt at have en konverterings procent på 80-100%.

Nogen der har erfaringer med den slags her?  Vi har æ, ø og å i vores domænenavn hvis det er noget der kan give problemer?



Der er ekstremt mange der "skjuler" sig selv når de f.eks. laver en googlesøgning :)

Inde i analytics kan i også se hvilke keywords i bliver fanget på, der ville der 99% sikkert også stå en del "Not provided" fordi der er folk der skjuler deres søgning. (Hvordan man gør, ved jeg ikke)

Måske det er derfor i har et "problem" 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)