Hej ! Har set en webshop som opererer i mange lande. De har kundeservice mail og telefon i alle lande. Dvs japansk, svensk, tysk, osv osv. De har ikke stort salg så de kan umuligt have en ansat i hvert land. Hvordan betjener de på så mange sprog ? Tlfnummeret er det samme for alle lande. Med landekode Sverige. Er der nogen her som har webshop med kundeservice på flere sprog end i selv kan og hvordan gør i det hvis i ikke er store nok til at have en ansat pr. land. Kan i få det passet med betaling pr. opkald(Måske kommer der kun 3 opkald på en dag) ? |
De fleste vælger enten at få telefonpasning eller betjene kunderne på engelsk, det betyder dog at man må fravælge nogle kunder er ikke kan engelsk.
Vores erfaringer med de kunder vi håndtere er, at det er LANGT bedre med lokale numre end at bruge eks. dansk nummer på alle versionerne, vi har oplevet en fremgang på op til flere 100% ved at indsætte lokale numre, da det er billigere for kunderne og flere regner med lokal sproget betjening når nummeret er lokalt og derved får man alle med.
Vi tilbyder telefonpasning på dansk, norsk, svensk, finsk, tysk, engelsk, spansk, fransk, hollandsk og italiensk og tilbyder også lokal numre i disse lande.
Så telefonpasning er klart det billigste, så hvis de ikke skal lave andet end at svarer telefonen så er ansættelse af lokale nok overkill medmindre du kan finde en 5-10 webshop og i deler en ansat.