Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance journalist

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen herinde der har nogle priser på hvad en freelance journalist koster, hvis man skal have skrevet en artikel eller 2 , til et magasin.

Hvor mange timer der bliver tale om ved jeg ikke endnu, men vi har talt om at finde nogen fra journalist højskolen evt. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:28

Prøv at tage fat i Rene Gade, han laver også den slags arbejde!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:56

Hej Brian

Jeg er ved at ansætte en ny skribent, så jeg har snart udvidet Kjers Kommunikations skrivekapacitet. Jeg giver gerne tilbud på opgaven. Indtil da kan du finde nogle vejledende priser på journalistforbundets hjemmeside - hedder den mon journalistforbundet.dk - husker det ikke, men det er jeg sikker på, at google gør.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 20:00

Jeg kan varmt anbefale at du tager kontakt til:

stefan@hestnes.dk

Han er en ufattelig rar og en meget dygtig journalist. Du må gerne hilse fra Anette Lykke (tidligere FS/Deslers Bogtryk).

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:16

Anette Lykke:

Jeg kan varmt anbefale at du tager kontakt til:

stefan@hestnes.dk

Han er en ufattelig rar og en meget dygtig journalist. Du må gerne hilse fra Anette Lykke (tidligere FS/Deslers Bogtryk).

Mange tak - det vil jeg da prøve så :).. Det er nu mest priser jeg er ude efter, lige til at starte med, da vi om ikke så lang tid, skal have skrevt nogle artikler. 

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 22:41

Taksten hos freelance journalister svinger lige fra kr. 675 til 1500 per time. Den endelige timepris afhænger blandt andet af opgavens karakter og sværhedsgrad, f.x. om det kræver betydelig research og stort forarbejde inden artiklen kan skrives, om det er en såkaldt "almindelig" eller teknisk betonet artikel, om der skal interviewes mange personer til artiklen osv.

Nogle journalister kræver at man betaler for minimum 4 timer, mens andre giver en fast pris på opgaven. 
Vejledende takster findes på journalistforbundets hjemmeside.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)