Jeg står for salgsfronten i et indisk outsourcing selskab kaldet Erudite Soft (www.eruditesoft.com), som er placeret i Indien. Selskabet har de første 2 år fokuseret på outsourcing af programmering og har i dag 26 ansatte på kontoret i Hyderabad. Her på det seneste har vi fået ansat en ingeniør i Indien for en amerikansk kunde, og det har forløbet fuldt ud tilfredsstillende for kunden. Kunden var kunde hos os i forvejen i forbindelse med programmeringsarbejde, hvor de har tilknyttet en projektgruppe. Siden det har været en succes, vil jeg høre, om der er nogen, som har en ide til, hvordan man kommer ind på dette marked i Danmark? Jeg har selv en baggrund som programmør, så jeg er hel blank, når det kommer til beregninger, AutoCAD og Solidworks. Er der salgsfirmaer i Danmark indenfor dette område? Nogen her på Amino som kunne være interesseret i at assistere? Jeg hører også meget gerne fra brugere, som kender noget til ingeniørbranchen her i Danmark. |
Husk at ingeniører både bygger huse, laver mobiltelefoner og blander medicin. Jeg formoder så du taler om IT-ingeniører, men det er bare et gæt.