Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg er hel ny her på forummet. Det ser ud til at være et god forum med mange nyttige informationer. Tak for at dele Jeres viden.

Jeg skal finde ud af hvad det vil koste at udvikle en sprit ny webshop og hvilke omkostninger der er ved at køre servere, hosting m.m. Oplysningerne skal bare være vejledende da jeg skal vise dem for mine invistorer. Jeg skal bruge:

- Ny webshop (Hvor mange timer/måneder vil det tage at udvikle en ny webshop, for noget som har prøvet og udvikle skræddersyet webshops?)

- Hvad er en ca. pris på det? (Skal det være en ”Projektpris”)

- God Flash programmør i én måneds tid (Freelance evt. samarbejde med dem som udvikler webshoppen)

- Prisen på en lyn hurtig Server (Aftale med hvem?)

Har jeg glem noget kunne I evt. skrive det på.

På forhånd tak.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:17

Du skal nok skrive hvad der skal skræddersys.

Derudover efterlyser du en lynhurtig server. Er det shoppen der skal være hurtig eller skal der være downloads?

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:38

Vi kan levere en skræddersyet shop samt al det flash du har brug for.

Før jeg begiver mig ud i det med prisen er det nødvendigt lige at tale sammen om hvad du har brug for helt konkret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kristian,

Dit spørgsmål er blevet vendt mange gange her på Amino efterhånden, svarene bliver dog tit gemt i private beskeder og emails, så derfor er det nok svært at søge efter et svar. Jeg vil prøve at svare ganske overordnet på dine spørgsmål, men for at komme med konkrete tilbud skal du som de andre er inde på, nok ud med lidt flere oplysninger.

kristian1977:

- Ny webshop (Hvor mange timer/måneder vil det tage at udvikle en ny webshop, for noget som har prøvet og udvikle skræddersyet webshops?)

Mange gange kan man jo bygge sin shop på et standard modul. De to store danske spillere er www.scannet.dk & www.dandomain.dk - med en sådan løsninger kan du være hurtigt klar og det der måske tager længste tid er at få lavet indløsningsaftalen. En realistisk leveringstid er på standard shop er 4-6 uger. Alternativt skal shoppen ud og skræddersyes. Her ville jeg vælge en leverandør der allerede har leveret noget hen af det du søger, få bedt om en demo-version og vær lidt fræk og send en mail til kunden om hvor tilfredse de har været med samarbejdet. Ved at vælge en der har lavet det før ved du at de har noget know-how samt de hurtigere kan levere. Leveringstid på en skræddet syet shop må ligge melle 8-12 uger. Dog med forbehold for krav, der ikke ligger helt inde for det "normale".

kristian1977:

- Hvad er en ca. pris på det? (Skal det være en ”Projektpris”)

En standard shop, bygget på f.eks. DanDomain burde kunne laves til en pris der ligner 7.000-9.000 kr. En skræddersyet starter omkring de 15.000 men kan sagtens ende på dobbelte eller tre-dobbelte ...

kristian1977:

- God Flash programmør i én måneds tid (Freelance evt. samarbejde med dem som udvikler webshoppen)

Du skal nok regne med omkring 40.000 til 60.000, hvis altså du forventer opgaven tager en måned = 165 timer (lyder dog lidt vildt i mine øre). Måske kan opgaven med fordel defineres konkret og sendes til udlandet.

kristian1977:

- Prisen på en lyn hurtig Server (Aftale med hvem?)

Der findes mange om dette bud, men prøv at kontakte Tue Topholm fra Device.dk - han leverer gode stabile løsninger der kan matche dit behov. Men vil tror du skal regne med mellem 700 og 1000 om månenden.

kristian1977:

Har jeg glem noget kunne I evt. skrive det på.

Du skal huske du også skal have en Indløsningsaftale (www.betaling.dk) og en betalingsløsning f.eks. www.dibs.dk.

Derudover kommer også den løbende vedligeholdelse. Sørg for at sikre dig at dem der levere din løsninger også løbende vil supportere dig med design ændringer og måske gode ideer.

Sørg også for at få tænkt søgemaskineoptimering ind i projektet fra starten af - det kan være dyrt og omstændigt at få lavet det efterfølgende.

Håber det hjalp en smule - ellers skyd løs.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:03

Tak for svarene og mange tak for det uddybende svar til Cygnet.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:02

Hej

Hvis du vælger en DanDomain løsning, så kan jeg varmt anbefale www.cyklopstudio.dk

De har lavet min side www.ifume.dk og jeg er meget tilfreds.

Mvh.
Anders Yde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)