Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Felix Jagter vejen til succes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælpen Søren

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og hvis man gerne vil supplere med Felix, så skal man skrive sig op til Den Amerikanske Iværksætterdrøm på www.denamerikanskeiværksætterdrøm.dk - den udkommer på fredag og er GRATIS, hvis du signer dig op.

Toke

Tilmeldt 27. May 13
Skrevet kl. 16:16

Er gjort Toke, glæder mig til at se den :)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:08

Super! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den :)

Toke.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 12:18

Hej Toke det var et meget fedt program i har lavet dog lidt tyndt måske :) men stadig rigtig spændende elsker den måde i afslutter på ved at gå op den vej der ;)

I må have held og lykke i fremtiden, kiggede lige på jeres danske regnskab bagefter og det var ikke fordi det er så imponerende hvad med jeres amerikanske?  

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:09

Hej Claus

Tak for feedback :-)

Vi har haft rigtig mange kommentarer på filmen og langt de fleste har været sindssygt tilfredse gode og ikke mindst taknemmeligefor at vi har åbnet vinduet til vores verden i USA (kender du nogen andre, som har gjort det?). Det er første skud på stammen, og vi har en bred "målgruppe" for filmen - vi prøvede at ramme bredt og derfor nogen steder, hvor vi godt kunne have gået mere til den.

Ja, vores danske regnskab fra 2011 er fint og beskedent. Men det går nu helt ok. Det amerikanske - det er også ganske beskedent. Vi har ikke trykket på pedalen - det kommer vi til.

Hvad er grunden til du spørger? :-)

Tilmeldt 27. May 13
Skrevet kl. 21:13
Hvis jeg må indsparke en fodnote, var filmen kortere end jeg havde forventet men god, glæder mig til 2 afsnit :)
Ud over filmen fik jeg læst den geniale iværksætter færdig som jeg har stor glæde af, mere blod på tanden og som opslagsværk..
Så keep it up ;)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 00:03

Toke Kruse:

Hej Claus

Vi har haft rigtig mange kommentarer på filmen og langt de fleste har været sindssygt tilfredse gode og ikke mindst taknemmeligefor at vi har åbnet vinduet til vores verden i USA (kender du nogen andre, som har gjort det?). Det er første skud på stammen, og vi har en bred "målgruppe" for filmen - vi prøvede at ramme bredt og derfor nogen steder, hvor vi godt kunne have gået mere til den.

Ja, vores danske regnskab fra 2011 er fint og beskedent. Men det går nu helt ok. Det amerikanske - det er også ganske beskedent. Vi har ikke trykket på pedalen - det by Browse to Save" id="_GPLITA_2" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6Mzg1OTg6NzAxOmtvbW1lcjpkZGY3NDAwZDQ0ZTkwYTQ4NzNiM2Q4ZjBlNzAwMTYzZTp6LTEwNjMtMTUyMjQ6d3d3LmFtaW5vLmRrOjQ1NTE0Ojg3MDRkMGY4OTY4YzI5ODAyOGI5MmRkNzk5YTgzY2Zi">kommer vi til.

by Browse to Save" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzcxODU6MTI0Omh2YWQ6ZTljNTc2Yjc5MzkwZDNhZTUwNTMzMTViMDI5N2FjNzA6ei0xMDYzLTE1MjI0Ond3dy5hbWluby5kazo0MjM5NTo0YjNjNDFkNmYxMWY4NzQyNjUyOWE1NTMwNjVjMjg0MQ">Hvad er grunden til du spørger? :-)

først vil jeg lige sige at det på ingen måde skulle opfattes spydigt eller nedladende for jeg har sku ikke engang opnået det halve af hvad i har. 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 00:05

ClausKoch:

Toke Kruse:

Hej Claus

Vi har haft rigtig mange kommentarer på filmen og langt de fleste har været sindssygt tilfredse gode og ikke mindst taknemmeligefor at vi har åbnet vinduet til vores verden i USA ( by Browse to Save" id="_GPLITA_2" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6Mzg1OTg6NzAxOmtlbmRlcjplZDliOTE1MDE4NjA5MDM4MzdmYzEzNjI0ZmM5MzBlMzp6LTEwNjMtMTUyMjQ6d3d3LmFtaW5vLmRrOjQ1NTEzOmQ5NmE5N2MwZDNiOWY2ZWUxMTNhOGYxZTM5YmNkMmUx">kender du nogen andre, som har gjort det?). Det er første skud på stammen, og vi har en bred "målgruppe" for filmen - vi prøvede at ramme bredt og derfor nogen steder, hvor vi godt kunne have gået mere til den.

Ja, vores danske regnskab fra 2011 er fint og beskedent. Men det går nu helt ok. Det amerikanske - det er også ganske beskedent. Vi har ikke trykket på pedalen - det by Browse to Save" id="_GPLITA_2" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6Mzg1OTg6NzAxOmtvbW1lcjpkZGY3NDAwZDQ0ZTkwYTQ4NzNiM2Q4ZjBlNzAwMTYzZTp6LTEwNjMtMTUyMjQ6d3d3LmFtaW5vLmRrOjQ1NTE0Ojg3MDRkMGY4OTY4YzI5ODAyOGI5MmRkNzk5YTgzY2Zi">kommer vi til.

by Browse to Save" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzcxODU6MTI0Omh2YWQ6ZTljNTc2Yjc5MzkwZDNhZTUwNTMzMTViMDI5N2FjNzA6ei0xMDYzLTE1MjI0Ond3dy5hbWluby5kazo0MjM5NTo0YjNjNDFkNmYxMWY4NzQyNjUyOWE1NTMwNjVjMjg0MQ">Hvad er grunden til du spørger? :-)

først vil jeg lige sige at det på ingen måde skulle opfattes spydigt eller nedladende for jeg har sku ikke engang opnået det halve af by Browse to Save" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzcxODU6MTI0Omh2YWQ6ZTljNTc2Yjc5MzkwZDNhZTUwNTMzMTViMDI5N2FjNzA6ei0xMDYzLTE1MjI0Ond3dy5hbWluby5kazo0MjM5NTo0YjNjNDFkNmYxMWY4NzQyNjUyOWE1NTMwNjVjMjg0MQ">hvad i har. 

jeg spurgte egentlig af interesse fordi det lyder som om i lever den amerikanske drøm og der tænker jeg bare massere af penge, men det jo lige så meget det at i har taget skridtet til at flytte derover og starte amerikanske virksomhed op ;) 

V.h 

Claus Koch

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:16

Hej Claus

Helt fint, du spørger. Du har helt ret - det kræver rigtig mange penge. Og vi er ikke bare flyttet herover for vores blå øjnes skyld :-) Vi sidder 5 fuldtid i USA foruden vores danske kontor.

Go' weekend.

Toke

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)