|
Og hvis man gerne vil supplere med Felix, så skal man skrive sig op til Den Amerikanske Iværksætterdrøm på www.denamerikanskeiværksætterdrøm.dk - den udkommer på fredag og er GRATIS, hvis du signer dig op.
Toke
Og hvis man gerne vil supplere med Felix, så skal man skrive sig op til Den Amerikanske Iværksætterdrøm på www.denamerikanskeiværksætterdrøm.dk - den udkommer på fredag og er GRATIS, hvis du signer dig op. Toke |
Er gjort Toke, glæder mig til at se den :) |
Super! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den :) Toke. |
Hej Toke det var et meget fedt program i har lavet dog lidt tyndt måske :) men stadig rigtig spændende elsker den måde i afslutter på ved at gå op den vej der ;) I må have held og lykke i fremtiden, kiggede lige på jeres danske regnskab bagefter og det var ikke fordi det er så imponerende hvad med jeres amerikanske? |
Hej Claus Tak for feedback :-) Vi har haft rigtig mange kommentarer på filmen og langt de fleste har været sindssygt tilfredse gode og ikke mindst taknemmeligefor at vi har åbnet vinduet til vores verden i USA (kender du nogen andre, som har gjort det?). Det er første skud på stammen, og vi har en bred "målgruppe" for filmen - vi prøvede at ramme bredt og derfor nogen steder, hvor vi godt kunne have gået mere til den. Ja, vores danske regnskab fra 2011 er fint og beskedent. Men det går nu helt ok. Det amerikanske - det er også ganske beskedent. Vi har ikke trykket på pedalen - det kommer vi til. Hvad er grunden til du spørger? :-) |
Ud over filmen fik jeg læst den geniale iværksætter færdig som jeg har stor glæde af, mere blod på tanden og som opslagsværk.. Så keep it up ;) |
først vil jeg lige sige at det på ingen måde skulle opfattes spydigt eller nedladende for jeg har sku ikke engang opnået det halve af hvad i har. |
Hej Claus Helt fint, du spørger. Du har helt ret - det kræver rigtig mange penge. Og vi er ikke bare flyttet herover for vores blå øjnes skyld :-) Vi sidder 5 fuldtid i USA foruden vores danske kontor. Go' weekend. Toke |