Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Felix Jagter vejen til succes

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne dokumentar serie. Er helt fantastisk for dig som overvejer at blive iværksætter.

Jeg er ikke selv iværksætter, men drømmer om det, og jeg må indrømme den her serie er et af de bedste udspil fra tv2 omkring iværksætteri.

Så for dig som overvejer at starte, er dette en fantastisk motivationskilde.

Håber det er noget i kan bruge. :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:01

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har allerede set forpremieren på det næste afsnit - og det er endnu mere inspirerende. Om end, så er det bedre end at glo Paradise Hotel :-).

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:55

Jeg er helt enig, og sidder i samme situation som dig. - Jeg ønsker også at blive iværksætter, og det har været motivation til, at jeg her til sommer, starter mit lille projekt. 

Håber også du kommer videre!

Kanon serie! Håber der kommer flere af sådan nogle serier.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:08

Casper Lorenzo Jensen:

Jeg har allerede set forpremieren på det næste afsnit - og det er endnu mere inspirerende. Om end, så er det bedre end at glo Paradise Hotel :-).

sputnik plejer ikke at have forpremiere på det?  

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:41

ClausKoch:

Casper Lorenzo Jensen:

sputnik plejer ikke at have forpremiere på det?  

Afsnit 1 kan man se gratis på tv2play.dk og afsnit 2 kunne man se på forpremiere, men de andre afsnit har man ikke kunne se før de blev sendt.

Men der er noget variation i kvaliteren af indholdet i serien, der er nogle af dem hvor man får et par guldkorn, og andre hvor ikke rigtig får noget andet end underholdning. Personligt kunne jeg godt have tænkt mig Felix var gået noget mere ind til benet på de medvirkende. Men sådan er proigrammer nu en gang på DR og TV2, alt for mainstream så hele danmark gider følge med.

:(

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:50

Det er virkelig et godt program, de har fået skruet sammen efter min mening. Det er super motiverende for mig, at se hvordan andre iværksættere er kommet frem til deres succes.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:39
Er der nogen her der ved om man kan se vejen til succes programmet med BIrgit Aaby, uden man skal betale 79,- for TV2 play abonnement ?
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:41

Super

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:43

TVO:
Er der nogen her der ved om man kan se vejen til succes programmet med BIrgit Aaby, uden man skal betale 79,- for TV2 play abonnement ?

Det første banner der springer frem på www.play.tv2.dk giver dig muligheden for gratis adgang i 24 timer. Surprise

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)