Jeg er helt enig, og sidder i samme situation som dig. - Jeg ønsker også at blive iværksætter, og det har været motivation til, at jeg her til sommer, starter mit lille projekt.
Håber også du kommer videre!
Kanon serie! Håber der kommer flere af sådan nogle serier.
Jeg har allerede set forpremieren på det næste afsnit - og det er endnu mere inspirerende. Om end, så er det bedre end at glo Paradise Hotel :-).
sputnik plejer ikke at have forpremiere på det?
Afsnit 1 kan man se gratis på tv2play.dk og afsnit 2 kunne man se på forpremiere, men de andre afsnit har man ikke kunne se før de blev sendt.
Men der er noget variation i kvaliteren af indholdet i serien, der er nogle af dem hvor man får et par guldkorn, og andre hvor ikke rigtig får noget andet end underholdning. Personligt kunne jeg godt have tænkt mig Felix var gået noget mere ind til benet på de medvirkende. Men sådan er proigrammer nu en gang på DR og TV2, alt for mainstream så hele danmark gider følge med.
Det er virkelig et godt program, de har fået skruet sammen efter min mening. Det er super motiverende for mig, at se hvordan andre iværksættere er kommet frem til deres succes.
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk