Jeg har en side med noget tekst på som jeg godt kunne tænke mig til at fylde halv side mere. Nogen der ved hvad man skal gøre, og vil også gerne betale mig fra det hvis det er svært.!
Jeg har en side med noget tekst på som jeg godt kunne tænke mig til at fylde halv side mere. Nogen der ved hvad man skal gøre, og vil også gerne betale mig fra det hvis det er svært.!
Jeg kan umiddelbart ikke se hvad det har med WordPress at gøre, at du gerne vil have din tekst til at fylde mere. Måske misforstår jeg dig? Er det fordi deu gerne vil have teksten til kun, at fylde halvdelen af bredden, og så billedet i den anden side?
Hvis det er det der er problemet, hjælper jeg gerne med det, ganske gratis. Bare send mig en mail. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hos Col323Webdesign.dk kan vi hjælpe dig med tekst forfatning og alt der har med din Wordpress hjemmeside at gøre!! :-)
Du er velkommen til at skrive til mig på mika@col323webdesign.dk og fortælle mig nærmere om dit projekt, så finder vi en god og billig løsning til dig!
Det har ikke noget med teksten at gøre. Køre man bare derud af med tekst hopper den selv ned til næste linie, jeg vil gerne ha teksten bliver mere bred end lang.. var det bedre forklaret?
Det har ikke noget med teksten at gøre. Køre man bare derud af med tekst hopper den selv ned til næste linie, jeg vil gerne ha teksten bliver mere bred end lang.. var det bedre forklaret?
Det var det bestemt :-)
Det er en funktion i det theme der gør at højre side i dette tilfælde er "ledig" til en eventuel sidebar :-)
Du burde kunne finde et sted i kontrolpanelet hvor du kan have midten af siden og derfor mere :-)
Eller find et theme der understøtter "midten" altså 1 kolonne :)