Ja, det kan der være noget om. Det ville så afgjort kræve et banebrydende koncept, da de to store uagtet har en fantastisk kvalitet og sindssygt gode brands. Nye spillere ville dermed allerede her være langt bagefter.
Jeg tror ikke at prisen er altafgørende, men man må lave et koncept der taler til mænd og som de synes er fedt. Lige netop hvad det skulle være har jeg ikke et bud på, men trådstarter har måske gjort sig tanker om det.
dollarshaveclub.com har ikke som sådan succes. Jo de har en høj burn-rate, men derfra til at kalde det succes, der er langt.
De lavede en succesfuld video og fik mange sign-ups. De havde ikke købt lager nok hjem, og kunderne måtte derfor vente 3-6 måneder på varen. Det betød at mange meldte sig ud og at de ikke kunne overholde aftalerne.
I dag har de cirka 10.000 subscription (i US og CA) - begge markeder hvor kunderne er meget mere prone i forhold til subscriptions.
I forhold til produkterne, så er der et dansk firma som har fået ene-ret på det mærke dollarshaveclub bruger. (Desværre ikke os). Det betyder at du ikke kan få det brand længere. Mit bedste bud til dig vil derfor være at få fat i en agent i Asien som kan finde en leverandør, og derefter være helt sikker på at alle europæiske patenter ikke er brudt ved dette produkt.
Jeg ejer webshoppenShaver Tilbud - køb billige barberblade, der forhandler med barberblade, barberskraber og andet barbertilbehør. Vi kontaktede i sin tid Procter & Gamble for at få oplyst en god EU distributør af Gillette produkter og jeg vil råde dig til at gøre det samme. Der findes mange falske Gillette produkter på markedet er derfor bør man være meget opmærksom på, hvilket sted man køber varerne. Man bør være skeptisk overfor distributører, som forhandler produkterne til en pris langt under markedet og man bør helt undgå at importerer Gillette produkter fra Asien.
Har et restlager af det helt klassiske barberblad, der er 1200 pakker og ligger pakket med 10 blade i hver. Sælges til 10kr. Pr. Pakke. Og ligger i kolli på 300 pakker mener jeg.